חברי קבוצת הספורט האתגרי של הבורסה ממשיכים להביא הרבה כבוד

חברי קבוצת הספורט האתגרי של הבורסה ממשיכים להביא הרבה כבוד

תחרויות איש הברזל מציבות רף כמעט בלתי נתפס של סיבולת ומאמץ למשתתפים בהן, וכוללות 3.8 ק"מ של שחייה בים פתוח, 180 ק"מ של רכיבת אופניים וריצת מרתון בת 42.2 ק"מ

קבוצת הספורט האתגרי של הבורסה, בראשות חיים סבטי, ממשיכה במסורת ההישגים והכבוד ומשתתפת בתחרויות איש הברזל (iron man) בישראל ובאירופה. תחרות איש הברזל מציבה רף כמעט בלתי נתפס של סיבולת ומאמץ למשתתפים בה, וכוללת 3.8 ק"מ של שחייה בים פתוח, 180 ק"מ של רכיבת אופניים וריצת מרתון בת 42.2 ק"מ, וכל זאת ברציפות.

בתחילת חודש יוני השנה השתתפה חברת הקבוצה, אורלי טרופ, בתחרות איש הברזל באוסטריה. ב-16 באוגוסט, השתתפו חיים סבטי ויחיאל מילר בתחרות שהתקיימה בקאלמר שבשבדיה. יחיאל מילר זכה בהישג מרשים ביותר כשסיים את התחרות המתישה במקום השני בזמן של 15:20:36 ש', בקטגוריית הגיל 70+. חיים סבטי חתום על הישג מרשים לא פחות, כשסיים את התחרות בזמן של 15:04:25 ש'. לדברי סבטי התחרות התקיימה בתנאי מזג אוויר לא פשוטים והיתה מלווה ברוחות עזות ובגשם זלעפות.

הישגו של מילר הקנה לו באופן אוטומטי את הזכות הנחשקת ביותר בענף הספורט האתגרי העולמי - האפשרות (סלוט) להשתתף בתחרות איש הברזל הנחשבת ביותר בעולם, שתתקיים בקונה שבהוואי בעוד כחודשיים. מילר ויתר על הזכות, לאור פרק הזמן הקצר בין התחרויות והרצון לאפשר לגוף להתאושש לאחר מאמץ כה כביר.

בחודש ספטמבר ישתתף חבר הקבוצה, יצחק גרשון, בתחרות איש הברזל בפלמה דה מיורקה שבספרד. בחודש ינואר 2015 ישתתפו כל חברי הקבוצה בתחרות איש הברזל שתתקיים באילת.
 
                     
                    יחיאל מילר וחיים סבטי
                    
                    חיים סבטי מסיים את התחרות
 
                     
                    יחיאל מילר זוכה במקום השני
 

לאתר ליגת איש הברזל העולמית לחצו כאן