שרין טכנולוגיות השיקה שירות חדש לצילום והדמיית יהלומים

שרין טכנולוגיות השיקה שירות חדש לצילום והדמיית יהלומים

מערכת 'שרין לופ' מאפשרת לצלם יהלום בודד מאלפי זוויות שונות ולהציג הדמיה מדוייקת ואובייקטיבית ככלי תומך למסחר מקוון באינטרנט

חברת שרין טכנולוגיות המפתחת ומשווקת מכשירים מתקדמים למדידה וחיתוך יהלומים, השיקה אתמול (ב') באירוע חגיגי שהתקיים בבורסה, שירות חדש בשם 'שרין לופ' - מערכת לצילום אובייקטיבי ומדוייק של יהלומים המציגה אותם ברשת האינטרנט ומספקת פתרון הדמיה מתקדם למסחר המקוון. האירוע התקיים במסעדת קולינן בהשתתפות נשיא הבורסה, שמואל שניצר, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, קובי קורן, יו"ר שרין, דני גלינרט, מנכ"ל שרין, עוזי לב עמי, חברי מועצת המנהלים של שרין, סמנכ"ל הפיתוח העסקי, צפריר אנגלהרט, חברים בהנהלת הבורסה וחברי בורסה רבים. הנחה את הארוע סגן נשיא הבורסה, חזי בלום.
 
                
                       
                      מערכת 'שרין לופ' 
 
                       
                      יו"ר שרין, דני גלינרט, חבר דירקטוריון שרין, אייל משיח, נשיא הבורסה, שמואל שניצר, מנכ"ל שרין, עוזי לב-עמי
                      וסגן נשיא הבורסה, חזי בלום 
 
                       
                      סגן נשיא הבורסה, יחזקאל (חזי) בלום, אתמול בהשקת השרין לופ

נשיא הבורסה, שמואל שניצר, בירך את הנהלת שרין על המכשיר החדש ואמר: "למרות הפעילות חובקת העולם של שרין, הבסיס המדעי, הטכנולוגי והאסטרטגי של החברה נותר בישראל, במקום בו נולדה החברה, ועל כך מגיעות לחברה ולמנהליה תשבחות רבות. כשם שהלייזר חולל מהפיכה דרמטית בייצור היהלומים של שנות השמונים, כך הופכת מכונת הגלקסי של שרין לחלוטין את פני עולם הגלם, באופן המשנה מקצה לקצה את פניה של תעשיית היהלומים."

"יש כאן מציאות המשקפת את השינוי הדרסטי שעובר הענף שלנו. שינוי שחלקים נרחבים ממנו קשורים לטכנולוגיות המתפתחות שלשרין יש חלק נכבד בהן. מרכז יהלומים הרוצה להמשיך להוביל, חייב להיות חלק אינטגרלי ממציאות חדשה זאת", אמר.
 
נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, יעקב קורן אמר: "בכל פעם שאני מקבל הזמנה לחניכת פיתוח טכנולוגי חדש אני מחסיר פעימה בלב. אני שייך לדור הישן שהתרגל להסתכל על היהלום ביד באמצעות לופה אבל החידושים הטכנולוגים גורמים לשינויים גדולים בענף. אין מה לחשוב על העבר צריך להסתכל לעתיד להתמודד עם השינויים ולאמץ אותם על מנת להשתלב בשוק העתידי של היהלומים."
 
מנכ"ל שרין, עוזי לב-עמי סקר את השינויים שחלו בענף היהלומים מתחילת המשבר הכלכלי ב- 2008 ואמר כי הענף עדיין ממשיך לראות הדים למשבר. "בנקים נעלמים או מקטינים את החשיפה לענף, קיים לחץ על היצרנים ועל בעלי החנויות לעבוד בצורה יעילה מאחר ומתח הרווחים קטן. עקב בעיות אשראי הזמן בו שוהה היהלום במערכת המסחר הופך משמעותי. שימוש ביכולות המכשיר שרין לופ מקצר את הזמן ומאפשר להכניס את היהלומים ישירות למסחר."
 
סמנכ"ל פיתוח עסקי בשרין, צפריר אנגלהרט, הציג את יכולות הביצוע של השרין לופ. "היכולת של המכשיר לתת שני סוגי מידע, הסתכלות חיצונית על האבן והסתכלות פנימית מאפשר להפנות את המידע לשני סוגי קהלים שונים לבעלי המקצוע וכן לקניין הסופי. שרין מתחייבת שצילומי היהלומים לא עברו שום תיקון והתצלום הוא תיעוד מדוייק של היהלום".