ענקיות קמעונאות התכשיטים בסין מדווחות על ירידה חדה במכירות

ענקיות קמעונאות התכשיטים בסין מדווחות על ירידה חדה במכירות

צ'ו טאי פוק ולוק פוק מדווחות על ירידה של 10% ו-20% בהתאמה במכירות ברבעון הפיסקלי השני שהסתיים ב-30 בספטמבר 2014

ענקיות קמעונאות התכשיטים הסיניות, צ'ו טאי פוק (Chow Tai Fook) ולוק פוק (Luk Fook) מדווחות על ירידה של 10% ו-20% בהתאמה במכירות, ברבעון הפיסקלי השני של השנה, שהסתיים ב-30 בספטמבר 2014, כך מדווח אתר רפפורט. לדברי צ'ו טאי פוק, הירידה במכירות נובעת מתופעת 'הבהלה לזהב' של צרכנים רבים, שהחלה ברבעון הראשון של השנה שעברה, בשל ירידה חדה במחירי הזהב.

מכירות צ'ו טאי פוק בסין ירדו ב-2%, בעוד שבהונג קונג, מקאו ושווקים אסייתים אחרים, נרשמה ירידה של 20% במכירות הקבוצה. מכירות חנויות הרשת ירדו ב-20% בממוצע במהלך התקופה. ברבעון הפיסקלי השני של השנה, פתחה הקבוצה 58 נקודות מכירה חדשות. נכון לסיום הרבעון מחזיקה צ'ו טאי פוק בבעלותה 2,181 נקודות מכירה בסך הכל.

ענקית התכשיטים, לוק פוק, שבסיסה בהונג קונג, דיווחה כי מכירות חנויות הרשת שלה ירדו ב-21% ברבעון הפיסקלי השני של השנה. מכירות החברה בסין ירדו ב-30%, בעוד שמכירותיה בהונג קונג ומקאו ירדו ב-20%. מכירות תכשיטי הזהב של לוק פוק ירדו ב-28% במהלך הרבעון, בעוד שמכירות תכשיטים בשיבוץ אבני חן ירדו ב-6%. נכון לסיום הרבעון הפיסקלי השני של שנת 2014, מחזיקה לוק פוק בבעלותה 1,333 נקודות מכירה בסין, בהונג קונג ובשווקים אסיאתים נוספים.