עוד פחות מ-3 שבועות לפתיחת שבוע היהלומים הישראלי בניו יורק

עוד פחות מ-3 שבועות לפתיחת שבוע היהלומים הישראלי בניו יורק

נשיא הבורסה, שמואל שניצר: "שבוע היהלומים בניו יורק מהווה את ההזדמנות האחרונה עבור קנייני יהלומים, לפני תחילת עונת החגים בארצות הברית, לחדש את המלאי שלהם"

כשנותרו עוד פחות משלושה שבועות עד לפתיחת שבוע היהלומים הישראלי בניו יורק, בורסת היהלומים הישראלית ובורסת היהלומים של ניו יורק (DDC), נמצאות בישורת האחרונה של ההכנות לקראת תערוכת היהלומים בת ארבעת הימים, שתתקיים בקומת המסחר של ה-DDC.
 
"ניתן לראות בשבוע היהלומים הישראלי בניו יורק, כהזדמנות האחרונה עבור קנייני יהלומים, לפני תחילת עונת החגים בארצות הברית, להשתתף באירוע מרוכז ביותר שמאורגן ביעילות רבה", אמר נשיא הבורסה, שמואל שניצר. "לאחר חג ההודיה, קנייני יהלומים ותכשיטנים לא יוכלו להנות מהזדמנויות נוספות באותה המתכונת של שבוע היהלומים, כדי לענות על דרישותיהם בכל הקשור ליהלומים. לפיכך, שבוע היהלומים הישראלי בניו יורק, מהווה הזדמנות מושלמת לקניינים לחדש את מלאי היהלומים שלהם", הדגיש שניצר.
 
המשתתפים באירוע יוכלו להיפגש פנים אל פנים עם מאות יהלומנים בקומת המסחר של ה-DDC, בהם 100 יהלומנים מישראל. היהלומנים הישראלים, כולם חברי בורסת היהלומים הישראלית, יציגו מבחר גדול של יהלומים הכולל יהלומים בליטוש פנסי, יהלומי פנסי צבעוניים ומגוון רחב של סחורה הן האיכות והן בכמות, אשר נדיר מאוד למצוא בקומת המסחר של ה-DDC.
 
המהדורה השלישית של שבוע היהלומים הישראלי בניו יורק שתתקיים ב-10-13 בנובמבר 2014, היא תערוכת יהלומים דו שנתית המאורגנת על ידי בורסת היהלומים הישראלית וה-DDC . האירוע מהווה פלטפורמת מסחר מוצלחת במיוחד בין שתי חברי בורסות היהלומים הגדולות ביותר בעולם המערבי, וידוע במאמציו האקטיביים לפתוח את שערי ה- DDC , ליצרני תכשיטים הרוכשים יהלומים, ולקמעונאי תכשיטים שלא מבקרים ב- DDC באופן קבוע.