שניצר ופרוור תומכים במאמצי השיווק של הבורסות שבראשותם

שניצר ופרוור תומכים במאמצי השיווק של הבורסות שבראשותם

נשיא הבורסה, שמואל שניצר: "המודל שלנו הוא יצירת אירוע בין-בורסאי, במסגרתו סוחרים מבורסות ברחבי העולם וקנייני יהלומים מוסמכים נפגשים כדי לעשות עסקים וליצור קשרים"
נשיא הבורסה, שמואל שניצר, ומקבילו בבורסת היהלומים של אנטוורפן מרסל פרוור (Marcel Pruwer) פרסמו ביום חמישי שעבר הצהרת תמיכה משותפת במאמצי השיווק המקומיים הנעשים ברמת גן ובאנטוורפן. הצהרתם של שני נשיאי הבורסות פורסמה לקראת שני אירועים מרכזיים שיתקיימו בפברואר: יריד סחר היהלומים של אנטוורפן (1-3 בפברואר), ושבוע היהלומים הבין לאומי בישראל (8-12 בפברואר).
 
נשיא הבורסה, שמואל שניצר אמר כי, "הנחת היסוד של מאמצי השיווק של הבורסות שלנו זהה. כנשיאי בורסה, המנדט של מנהיגי הבורסה והדירקטוריון הוא ליצור פלטפורמת שיווק שתספק ערך מוסף לחברינו וללקוחותיהם. כל בורסה בונה את הפלטפורמה על פי הצרכים של חבריה. המודל שלנו הוא יצירת אירוע בין-בורסאי, במסגרתו סוחרים מבורסות ברחבי העולם וקנייני יהלומים מוסמכים, מגיעים לאולם המסחר ביהלומים המרווח ביותר בעולם, כדי לעשות עסקים וליצור קשרים".
 
נשיא בורסת היהלומים של אנטוורפן מרסל פרוור, אמר: "יריד סחר היהלומים של אנטוורפן (ADTF), המתקיים זו השנה השישית, מיועד בעיקר לשוק מורד הזרם. שלוש הבורסות המארגנות מיתגו את יריד ADTF כתערוכת יהלומים יוקרתית הפתוחה למוזמנים בלבד, שקהל היעד שלה הם יצרני תכשיטים, קמעונאים ומעצבים בינלאומיים, כמו קנייני יהלומים מוסמכים, לרבות חברי בורסות אחרות בעולם".
 
לדברי שניצר, "כמובן שבעודנו מתחרים בשוק היהלומים העולמי, שנינו סבורים שמאמצי שיווק אינדיבידואליים חשובים לכל המגזרים בשוק. אנחנו רוצים ליצור ביקוש גדול ולהגדיל את היקף העסקים באמצעות הגברת הפרופיל העיסקי שלנו. כל בורסה מציבה יעדים משלה, אבל נזהרת לא ליצור ניגודי אינטרסים. אני מאמין שהפלטפורמות של אנטוורפן ורמת גן משלימות זו את זו ואני מעודד את חברינו ללכת ולראות את סיפורי ההצלחה ששלוש הבורסות יוצרות באנטוורפן".