הבורסה עוברת לגלישה בנייד

הבורסה עוברת לגלישה בנייד

אתר הבורסה הותאם לצפייה בטלפונים סלולריים ובמחשבי לוח (טאבלט); מהיום כל השירותים לחברים זמינים בכל רגע לרבות זימון מבקרים באמצעות מערכת התגומט

אתר הבורסה זמין החל מהיום (ד') לגלישה באמצעות טלפונים חכמים וטאבלטים לאחר שהותאם לצפייה במכשירים ניידים. האתר עוצב מחדש באופן שמאפשר למבקרים לצפות בתוכן ללא צורך בגלילה לצדדים, או להגדיל את האזור הנצפה. האתר מזהה באופן אוטומטי את מקור הגלישה של המבקר ומציג לו את גרסת הצפייה המתאימה לשולחן העבודה או למכשירים ניידים.

יו"ר ועדת מיחשוב, מוני בכר בירך על המהלך ואמר כי, "הבורסה פועלת לשיפור השירותים הניתנים לחבריה במגוון מישורים, ובהם גם הגלישה באתר האינטרנט של הבורסה, שזמין כעת לצפייה וגלישה נוחה מכל טלפון חכם. בימים אלה נמצאת הבורסה בעיצומו של תהליך פיתוח של שירותים מתקדמים נוספים לטובת החברים."

הכפתורים, התפריטים וגלריות התמונות והסרטונים הותאמו לגלישה וצפייה באמצעות מכשיר נייד, וניתן לתפעל אותם ולגלוש באתר בקלות וביעילות. האתר מותאם לצפייה לכל סוגי הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח המחוברים לרשת האינטרנט. אחד החידושים העיקריים באתר המותאם הוא האפשרות לגשת מכל מקום ובכל זמן באמצעות הטלפון הסלולרי, לשירותים שמציע האתר לחברים. הורדת טפסים, מילוי בקשות לתגים והזמנת מבקרים באמצעות מערכת התגומט, זמינים ונגישים כעת באתר המותאם.