הסתיים המחזור השני בקורס הליטוש של הבורסה

הסתיים המחזור השני בקורס הליטוש של הבורסה

יו"ר ועדת תעשייה יורם דבש בירך את הלוטשים העניק להם תעודות בטקס חגיגי; נציגי מעבדת ה-GIA הירצו לבוגרים על פרופורציה וסימטריה בליטוש יהלומים
המחזור השני של קורס לוטשי יהלומים הגיע אל סיומו היום (ה') בטקס חגיגי שהתקיים במרכז הייצור המודרני של הבורסה. בטקס השתתפו, יו"ר ועדת תעשייה, יורם דבש, מנכ"ל התאחדות תעשייני היהלומים, עופר לאופמן, מרכז פעילות ועדת תעשייה והממונה על הביטחון של הבורסה, ישראל וונצ'ובסקי, מנהל מעבדת ה-GIA בישראל, גבריאל אלין ומנהל מרכז הייצור המודרני, מנחם מועלם.
 
              
              בהצלחה ללוטשים החדשים
              צילום: פוקס 
              
יו"ר ועדת תעשייה יורם דבש בירך את הבוגרים. "היום אתם מסיימים את קורס הליטוש ומצטרפים לענף היהלומים הישראלי. אמנם מספר הבוגרים לא גבוה, אך האיכות היא זו שחשובה. בהצלחה לכולם, עלו והצליחו ודעו שאנו תמיד נמצאים כאן לרשותכם. תודה רבה למנחם מנהל המרכז". בסיום הדברים העניק דבש תעודות סיום לטל בן נון, ישראל בליז'נסקי, שלום דוידוב, טל בכרטן וישראל קליין.
 
קדמה לטקס הענקת התעודות לבוגרים הרצאה על ליטוש יהלומים של מנהל מעבדת ה-GIA בישראל, גבריאל אלין וגמולוג בכיר ב-GIA, יוני פולד. בהרצאה נכחו מסיימי קורס ב' וגם בוגרי מחזור א' של קורס הליטוש וזאת מתוך מטרה להעשיר את השכלת הלוטשים ולשמור על עדכניות הידע. ההרצאה עסקה בפרופורציה וסימטריה בליטוש יהלומים. לדברי גבריאל אלין מנהל מעבדת ה-GIA בישראל, מטרת ההרצאה היא להכיר ללוטשים החדשים את הפרמטרים על פיהם בודקת ומדרגת ה- GIA את איכות הליטוש.