וידאו: האירועים המרכזיים בוועידת הנשיאים לשנת 2015

וידאו: האירועים המרכזיים בוועידת הנשיאים לשנת 2015

התפרסם סרטון הסיכום המציג את האירועים המרכזיים של שלושת ימי ועידת הנשיאים שהתקיימה בחודש שעבר בתל אביב. היכנסו לצפייה

ועידת הנשיאים לשנת 2015 שהתקיימה בחודש שעבר במלון הילטון בתל אביב יצרה הזדמנות פז לראשי ענף היהלומים העולמי להתכנס ולדון במצבה הנוכחי ועתידה של התעשייה, במיוחד בתקופה זו של שפל בענף. מחירי הגלם הגואים לצד השחיקה במחירי המלוטש, העדר המימון הבנקאי ולחצי הנזילות, יהלומים שעברו טיפולי צבע ומעל כולם הרווחיות בענף, היו בין שלל האתגרים שניצבו לפתחם של מקבלי ההחלטות.

הוועידה, שזכתה לשבחים גורפים על ארגונה המופתי, היוותה קרקע פורייה לנציגיה הבכירים של התעשייה ובהם, נשיא הבורסה, שמואל שניצר, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, קובי קורן, נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים ( WFDB ), ארני בלום, נשיא התאחדות יצרני היהלומים העולמית ( IDMA ), מקסים שקדוב, נשיא קונפדרציית התכשיטנים העולמית, גיאטנו קבליירי, נשיא אלרוסה, אנדרי זרקוב, מנכ"ל דה בירס, פיליפ מילייה ורבים אחרים, להציג את זווית המבט היחודית של הארגונים שבראשותם על ענף היהלומים.

בדומה לפאות (פאצטות) של היהלום, שכל אחת מהן משקפת את האור החודר לתוכו בזווית הייחודית לה, אפשר המפגש הייחודי להציג מגוון דעות, צרכים ורעיונות לקידום הענף ולשיפור רווחת העוסקים בו. כמו הפאות היוצרות את היהלום כך גם הדעות וההחלטות שהוצגו יצרו תמונה כוללת המשקפת נכוחה את מצבו של הענף.

לצד הדיונים המעמיקים, נהנו משתתפי הוועידה משלל אירועים שהתקיימו במהלכה ובהם, פתיחת תערוכת 'יהלומים על 45' במוזיאון היהלומים על שם אופנהיימר, קבלת פנים ומסיבת קוקטייל בהשתתפות שר הכלכלה, אריה דרעי, שהביע את תמיכתו הבלתי מסוייגת בענף, ארוחת גאלה מפוארת שהציגה את תעשיית היהלומים במלוא הדרה, וגם טקסי הענקת אותות הוקרה וכבוד לבכירי הענף ולחבריה שהגיעו לגבורות.

במסגרת הוועידה צולמו קטעי וידאו רבים שנערכו לכדי סרטון מסכם שמאפשר לשוב ולהיזכר במהלכה. צפו בסרטון: