וובינר מקצועי ייחודי : פלטפורמת המסחר "גט דימונדס"

וובינר מקצועי ייחודי : פלטפורמת המסחר "גט דימונדס"

עושים לכם סדר בבלגן : בגלל הקורונה המסחר ביהלומים עובר לאינטרנט

עם כניסתו של יורם דבש לתפקד נשיא הפדרציה לבורסות היהלומים הבינלאומית, לפני כחודש וחצי,  הוביל דבש מהלך אסטרטגי במסגרתו רכשה הפדרציה העולמית  את פלטפורמת הסחר הדיגיטלית המתקדמת "גט דיימונדס".  משבר הקורונה השפיע רבות על ענף היהלומים העולמי ומנע את האפשרות לטוס לפגישות, לקיים תערוכות וללחוץ ידיים ל"מזל וברכה", המסחר ביהלומים הפך למעשה להיות דיגיטאלי. 

בזמן קצר מאוד, תוך 5 שבועות, גט דיימונדס כבשה את השוק וביססה את עצמה כפלטפורמת הסחר הגדולה ביותר ליהלומים בעולם, עם למעלה מ 1.2 מיליון יהלומים,  בשווי כולל של קרוב ל- 6 מיליארד דולר, באתר רשומים כבר מעל 3,200 סוחרים ויותר מ- 25,000 קניינים מכל העולם.

ביום רביעי ה-27/5 בשעה 12:00 יתקיים לראשונה וובינר מקצועי ייחודי שיעסוק בפלטפורמת המסחר "גט דיימונדס". במסגרתו נשיא בורסת היהלומים הישראלית ונשיא הפדרציה העולמית בפועל, מר יורם דבש יסקור באופן ממוקד את השפעות משבר הקורונה על השינויים שצפויים לשנות את התעשייה ושיטת המסחר לטווח הארוך ולהעביר חלק משמעותי מהפעילות, למסחר אינטרנטי זול ומהיר.

לאחר מכן יתבצע החלק המעשי. בחלק זה, שיועבר על ידי תומר גיל לוי מחברת לוסי ודורון צרויה מחברת יונדור, יינתנו טיפים, ודרכי עבודה מגוונות עם הממשק של פלטפורמת גט דיימונדס תוך חשיפה בלעדית של החידושים הצפויים בפלטפורמה בחודשים הקרובים.


לכניסה להרצאה:

https://zoom.us/j/91166495823?pwd=bWNDdFhkRkxnRjJGTW1JVVhpcnVZZz09
מספר הפגישה : 911 6649 5823