דה בירס שוקלת להשיק מחדש את קמפיין 'יהלום הוא לנצח'

דה בירס שוקלת להשיק מחדש את קמפיין 'יהלום הוא לנצח'

הקמפיין המיתלוגי שהוכתר בעבר כפרסומת הטובה ביותר בעולם ישוב ככל הנראה לככב לקראת עונת החגים השנה בארצות הברית

חברת היהלומים דה בירס, מתכננת להשיק מחדש את הקמפיין ההיסטורי שלה שהפך כבר לשם דבר, "יהלום הוא לנצח" ( A Diamond is Forever ) לקראת עונת החגים השנה בארצות הברית. הקמפיין יפנה לקהל מטרה שרוצה לרכוש יהלומים בגודל 0.5 קרט ומעלה. מנכ"ל המותג Forevermark של דה בירס, סטפן לוסייה ( Stephen Lussier ) אמר כי הקמפיין יושק באופן בלעדי באמריקה הצפונית בסתיו 2015.

"אנו שמחים להחזיר שוב את הנכס המדהים הזה ל- Forevermark לו הוא באמת שייך", אמר לוסייה. "אחרי הכל השם שלנו נבנה על הקו הזה. אך זה לא מספיק פשוט להחזיר את זה שוב, עלינו לטעון את הסלוגן הזה במשמעות, ויותר מכל עלינו לחבר אותו למותג Forevermark ולהבטחה שלו", הוסיף.

הסלוגן "יהלום הוא לנצח" הוטבע בראשונה עבור דה בירס בשנת 1947 על ידי הקופירייטרית פרנסס גרטי ( Frances Gerety ) והוא נבחר לפרסומת הטובה ביותר של המאה הקודמת. מחקר שערכה דה בירס מעלה כי הפרסומת נותרה רלוונטית לצרכני המפתח של המותג.