מנתוני החיפוש עולה, כי בין סוגי הפריטים שהצרכנים ביקשו לרכוש, טבעות יהלומי סוליטר היו הפופולריות ביותר ואחריהן יהלומים צהובים וורודים
קמפיין סייבר מאנדיי (Cyber Monday) האחרון של מכון היהלומים הישראלי (IDI) התגלה כהצלחה גדולה, הן על פי ניתוח סטטיסטי והן על סמך המשוב מהחברות שהשתתפו בו.
הקמפיין, שסימן את השנה השניה שבה מכון היהלומים הישראלי מקדם יהלומים ותכשיטי יהלומים של חברות יהלומים ישראליות במהלך יום המכירות סייבר מאנדיי, עורר פי 2 עניין בקרב צרכנים בהשוואה לקמפיין של שנה שעברה. מרבית הגולשים לאתר IsraelDiamondDeals הגיעו מארצות הברית, השוק הצרכני הגדול ביותר ליהלומים ותכשיטי יהלומים, שאחריו נמצאים אירופה ומדינות אסיה.
היום בו נרשמו מרבית הכניסות לאתר היה סייבר מאנדיי עצמו, אבל היום שלפניו מלמד שצרכנים חכמים מתכננים את הקניות שלהם מראש. הקמפיין פורסם בכל ערוצי השיווק של מכון היהלומים הישראלי, לרבות ברשתות החברתיות שמהן הגיעו מבקרים רבים לאתר. מנתוני החיפוש עולה, כי בין סוגי הפריטים שהצרכנים ביקשו לרכוש, טבעות יהלומי סוליטר היו הפופולריות ביותר ואחריהן ניצבו תכשיטי יהלומים צהובים וורודים שעוררו עניין רב.
חברות היהלומים הישראליות שהשתתפו בקמפיין דיווחו על עניין בקרב צרכנים, שגילו אותן דרך קמפיין זה.
באדיבות אתר מכון היהלומים הישראלי