מכירות התכשיטים והשעונים בארצות הברית עלו גם בחודש יולי

מכירות התכשיטים והשעונים בארצות הברית עלו גם בחודש יולי

מכירות התכשיטים והשעונים בארצות הברית עולים זה החודש התשיעי ברציפות מאז נובמבר 2015 ועל פי נתונים ראשוניים של הממשל האמריקאי הסתכמו ההכנסות ב-5.7 מיליארד דולר - עלייה של 4%
מכירות התכשיטים והשעונים בכל חנויות העודפים (אאוטלט) בארצות הברית עלו זה החודש התשיעי ברציפות לעומת התקופה המקבילה אשתקד וצמחו גם ביולי 2016, כך עולה מנתונים ראשוניים של הממשל האמריקאי ומדווח אתר רפפורט.

ההכנסות של כל מגזר התכשיטים והשעונים עלו ב-4% ל-5.7 מיליארד דולר, לפי ההערכות הראשוניות, ומאז נובמבר הן עלו בכל חודש לעומת אותו החודש בשנה הקודמת. מנתונים עדכניים של חודשים קודמים עולה כי המכירות עלו ב-3% ביוני וב-5.5% במאי. בשנת 2015 המכירות ירדו במשך 7 חודשים מתוך 12.

מכירות התכשיטים טיפסו ביולי ב-4% ל-5.03 מילארד, בעוד שמכירות השעונים עלו באותו השיעור ל-666 מיליון דולר.  העלייה במכירות מתרחשת במקביל לזינוק של 5% במדד מחירי התכשיטים והשעונים לעומת יולי 2015. נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בארצות הברית, מראים כי, מחירי התכשיטים עלו ב-4%, בעוד שמחירי השעונים התקדמו ב-8%.

בשבעת החודשים הראשונים של שנת 2016, הסתכמו מכירות התכשיטים והשעונים ב-40.3 מיליארד דולר - עלייה של 4% לעומת השנה שעברה. ההכנסות מתכשיטים עלו באותו השיעור ל-35.35 מיליארד דולר, לעומת ההכנסות ממכירת שעונים שהסתכמו ב-4.68 מיליארד דולר.

"הציפיות לטווח הקצר באשר לשיעור המועסקים והמצב העסקי בארצות הברית, כמו גם לגבי הכנסה אישית השתפרו, ומצביעות על אפשרות של עלייה מתונה בצמיחה בחודשים הקרובים", אמרה לין פרנקו (Lynn Franco), מנהלת תחום אינדקטורים כלכליים ב-Conference Board, ארגון בינלאומי המספק מידע צרכני לציבור.