במטרה לטפח את גאוות היחידה המאפיינת את בורסת היהלומים הישראלית הפיקה ועדת שיווק וקשרי חוץ, סיכה ייחודית המיועדת לענידה בדש המקטורן או החולצה
לקראת שבוע היהלומים הבינלאומי ובמטרה לטפח את אותה "גאוות יחידה" המאפיינת את חברי וחברות בורסת היהלומים הישראלית, הפיקה ועדת שיווק וקשרי חוץ, בראשות יורם דבש, סיכה ייחודית המיועדת לענידה בדש המקטורן או בחולצה. היוזמה, שזכתה בברכתו של נשיא הבורסה, שמואל שניצר, תזכיר לעונדים אותה את "שאיפותינו להיות ראויים ליהלום המייצג אהבה נצחיות ויופי".
מטרת הסיכה כאמור, הינה לחזק את הזהות והמשמעות – הערכים, הפעולות והדרך בה בורסת היהלומים הישראלית מתנהלת - ולהעצים את תחושת ההלימה הפרטית של החברים עם ערכים אלו, את ההצלחה של חברי הבורסה, את האחווה והשותפות, ואת רוח הערבות ההדדית המאפיינת יותר מכל את הבורסה. ענידת הסיכה, דווקא בתקופה מאתגרת זו של המסחר ביהלומים, תזכיר לכולנו מדוע בחרנו להצטרף למשפחת היהלומנים של ישראל. תודה מיוחדת לחברת הוועדה, ענת קסטרו, על עבודתה לקידום הפקת הסיכה.