ח"כ גדעון סער התארח בבורסה

ח"כ גדעון סער התארח בבורסה

נשיא הבורסה, אבי פז, אירח את ח"כ גדעון סער לביקור רשמי בבורסה. במהלך הפגישה דנו השניים בנושא ההצעה שנידונה בכנסת לתיקון חוק הבוררות בישראל . פז - "אחת הפגישות המקצועיות החשובות שהיו לנו עם אחד מאנשי הציבור הבולטים בישראל". 

בפגישה נכחו שמואל שניצר, נשיא הכבוד של הבורסה, יאיר סהר סגן הנשיא, ישי טופל יו"ר הועדה המשפטית, ניסן חן, סגן יו"ר הועדה המשפטית, איציק לופטין, יו"ר ועדת ביקורת, יאיר כהן, מנכ"ל הבורסה והיועצים המשפטיים של הבורסה: עו"ד עייני, עו"ד יוסקוביץ וגב' נבעה.
 
במהלך הפגישה הוצגה בורסת היהלומים והפעילות בקומפלקס, במסגרתו מתבצעת פעילות כלכלית אדירה המאפשרת העסקתם של אלפי עובדים במסגרת ענף היהלומים, כן נדונה ההצעה לתיקון חוק הבוררות בישראל אשר נדונה בכנסת, תחום אשר הינו מהותי ביותר בבורסת היהלומים, ומהווה אחת מתשתיות הבסיסיות המאפשרות את הפעילות העסקית בענף.  פז - "אחת הפגישות המקצועיות והחשובות שהיו לנו עם אחד מאנשי הציבור הבולטים בישראל". 
 
גדעון סער, מחברי הכנסת הבכירים והבולטים ביותר של הליכוד, ערך את הביקור בבורסת היהלומים במטרה להעמיק את היכרותו עם הענף  ולפגוש את ראשי בורסת היהלומים. היה זה ביקורו הרשמי הראשון של סער בבורסה.
 
הביקור נערך, כאמור, בעיתוי חשוב ביותר מבחינת ענף היהלומים הישראלי - סער הוא אחד מיוזמי התיקון לחוק הבוררות והוא הוזמן לבורסה על ידי הנשיא, אבי פז לאור הדיונים בהצעת החוק בכנסת.
 
 
                              ח"כ גדעון סהר בחברת מארחיו
 
משפטני הבורסה הציגו לסער פרטים על מערכת הבוררות של הבורסה והעניקו לו הסבר מקיף על ההליך שמתקיים בהצלחה כבר למעלה מ - 60 שנה.
 
"חשוב לנו שאנשי הציבור יכירו את ענף היהלומים מקרוב ושיבינו את מערכת הבוררות הייחודית שלנו בשעה שהם מקבלים החלטות שיכולות להשפיע עלינו" אמר אבי פז, נשיא הבורסה. "התרשמתי מאד מהידע וההבנה של גדעון סער, הוא ללא כל ספק אחד הח"כים הבולטים בכנסת ולאחר ביקורו יש לי תחושה שזכינו בידיד אמת לענף שלנו". הוסיף פז.
                    
במהלך הביקור סער סייר גם בבנייני הבורסה ובאולם המסחר וקיבל גם סקירה מקיפה על הענף, על תרומתו לכלכלה הישראלית ועל מעמדו בענף היהלומים העולמי.
 
                               ח"כ גדעון סער בסיור באולם הבורסה
 
בתום הביקור, שנערך באווירה חיובית של שיתוף פעולה, אמר סער כי הוא מתרשם מאד מהבורסה וממערכת הבוררות שלה וכי הוא רואה חשיבות רבה בפעילותה של הבורסה, הן הכלכלית והן בתחומי הבורררות. הוא הביע את הערכתו הרבה לראשי הענף והזמין את המשפטנים של הבורסה להופיע בפני ועדת חוק ומשפט במהלך הדיונים שיתקיימו בכנסת.