חבר של כבוד

חבר של כבוד

הנשיא, אבי פז, העניק לחיים אבן זוהר אות חבר כבוד של בורסת היהלומים הישראלית. פז – "אבן זוהר הוא אנליסט בחסד עליון ואני מצדיע לו על פועלו רב השנים"

לקראת חג הפסח העניק נשיא הבורסה אבי פז אות של חבר כבוד לאנליסט חיים אבן זוהר. האות הוענק לאבן זוהר במעמד כל ראשי ענף היהלומים הישראלי כאות הוקרה על תרומתו רבת השנים לענף היהלומים.

פז הדגיש במהלך הטקס כי הוא גאה על ההחלטה להעניק לאבן זוהר את האות ואמר כי "חיים הוא נכס אמיתי לענף שלנו ואני חושב שהתברכנו בכך שהוא מסייע לנו ומקדם איתנו פרויקטים רבים וחשובים ביותר.

פז הודה לאבן זוהר בשם כל חברי הבורסה על התרומה שלו והוסיף כי הוא חושב שאבן זוהר הוא אחד האנשים המבריקים והמוכשרים ביותר בענף שלנו והוא מוערך מאד על ידי כל הגופים הפועלים בו.

הנשיא פז מעניק לחיים אבן זוהר את האות. ברקע המנכ"ל - יאיר כהן.

חתן השמחה, חיים אבן זוהר, היה נרגש ביותר עם קבלת אות הכבוד ובכירי הענף ציינו בחיבה כי הם לא זוכרים מקרה בעבר בו אבן זוהר נותר כמעט ללא מילים.

בהתרגשות רבה הוא הודה לנשיא הבורסה, לחברי ההנהלה ולשאר הנוכחים על הכבוד הגדול שהם חולקים לו ואמר כי הוא מרגיש שבורסת היהלומים הישראלית היא הבית האמיתי שלו וכי היהלומנים הישראלים הם בני המשפחה שלו והוא גאה על התג הכחול שקיבל.

עוד אמר אבן זוהר כי "בכל פעם שהוא יכנס לבורסה עם התג הכחול הוא תמיד ייזכר בדמותו ובאישיותו של האחד והיחיד - משה שניצר ז"ל שקידם את פניו בבורסה לפני כ - 33 שנה וסייע לו רבות בדרכו בענף היהלומים".