HRD מרחיבה את השירותים לדירוג יהלומים

HRD מרחיבה את השירותים לדירוג יהלומים

חברת מלכה עמית נבחרה כחברת השילוח של השירות שינתן ליהלומנים בישראל. הנשיא, אבי פז בירך על מערך השירות החדש ואמר כי "הכוח שלנו טמון, בין השאר, ביכולת לתת את כל השירותים תחת קורת גג אחת".
כחלק מתכנית הרחבת השירותים לדירוג יהלומים קיימהHRD Antwerp אירוע מיוחד בבורסת היהלומים הישראלית. באירוע ההשקה מחדש של השירות -HRD Antwerp Lab Link- שערכוHRD Antwerpומלכה-עמית, שנבחרה כחברת השילוח של השירות, השתתפו יותר מ-150 יהלומנים.

השירות Lab Link מספק לסוחרי היהלומים הישראלים שיטה יעילה ומהירה לשילוח יהלומים למעבדה הגמולוגית בעלת השם הבין לאומי -HRD Antwerp. השירות הושק ביולי 2007, ומאז הושקו שירותים דומים גם במומביי שבהודו, ובהונג קונג.

נשיא בורסת היהלומים הישראלית - אבי פז, אמר ליהלומנים שהשתתפו באירוע, שענף היהלומים הישראלי מעריך את המיזם של HRD Antwerp: "יש חשיבות גדולה לכך, שיוצעו לנו כמה שיותר שירותים, במיוחד לאור העובדה שהמוטו שלנו הוא -  'הכל תחת קורת גג אחת'. נוכחות ה- HRD Antwerp בישראל חשובה, משום שהיא מהווה ראיה לכך, ששוק היהלומים הישראלי חשוב עבורה, וכי הוא נתפס בעיניה כמרכז יהלומים עולמי. הקשר של HRD עם חברת מלכה-עמית חשוב משום שהוא יאפשר ליהלומן הישראלי לעבוד עם איש קשר מקומי.


נשיא הבורסה לאבני חן – שלמה אשד ויו"ר מכון היהלומים הישראלי ונשיא התאחדות תעשייני היהלומים בישראל – מוטי גנץ בירכו גם הם במעמד השקת השירות המחודש.

הסמנכ"ל למסחר ב- HRD Antwerp, דרק דולרט, הציג את מגוון השירותים הנרחב שמספק הגוף הבלגי, לרבות קורסים ופיתוח של טכנולוגיה חדשנית ביותר לענף היהלומים. הוא הסביר, שמערכת דירוג  היהלומים של ה- HRD כוללת בדיקות כפולות, המבטיחות אמינות מלאה, ושה-HRD עובד לפי תקני האיכות שלISO. "HRD Antwerpמחויב להחזרה מהירה של האבנים הנשלחות לבדיקה ולתוכניות גמישות ללקוחות, כמו  גם למקצוענות ויושר" - הוסיף דולרט.

מנכ"ל מלכה-עמית - אהרון הוכברג, ציין שהחברה מקדמת בברכה את העבודה המשותפת עם HRD Antwerp ואת אספקת השירות ברמה גבוהה לענף היהלומים הישראלי: "אנחנו חושפים את התעשייה הישראלית לשירותים המצוינים שלHRD Antwerp, שהוא גוף בעל שם בין לאומי. ביחד אנו מחויבים לאספקה מהירה של התעודות הגמולוגיות ולסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות.".

במהלך האירוע הרצה בפני היהלומנים העיתונאי הכלכלי המוביל - נחמיה שטרסלר ולאחר הרצאתו נערכה הגרלה בה זכו שני יהלומנים בזיכוי לעשר תעודות של HRD Antwerp ובשלושה שוברים לשילוח יהלומים לאנטוורפן והחזרתם ללא תשלום.