לכבוד פסח הבורסה תרמה ליישובי עוטף עזה

לכבוד פסח הבורסה תרמה ליישובי עוטף עזה

הנהלת הבורסה החליטה שבמקום לשלוח חבילות שי לאח"מים הבורסה תנצל את התקציב ותעביר אותו כתרומה לתושבי אזור קו העימות. תרומת הבורסה תשמש לקיום סדנאות תעסוקתיות לתושבי האזור.
במהלך הביקור שקיימה הנהלת הבורסה ביישובי עוטף עזה לפני כחודשיים הוצגה בפניהם הפעילות של עמותת ארנון המפעילה באזור את פרויקט "מעברים" לאיתור מקורות תעסוקה ביישובי עוטף עזה.

"מייד כשנחשפנו לפעילות של "מעברים" החלטנו לסייע לה וליטול בה חלק" סיפר הנשיא, אבי פז. "לפני החג החלטנו שאנחנו מעדיפים להעביר להם את התקציב של חבילות השי על פני משלוח חבילות שוקולד לאח"מים. לאור המצב בשטח אני בטוח שכך הכסף שלנו מנוצל בצורה הרבה יותר טובה ונכונה".


 מנהל העמותה, אריה חודרה, הודה לנשיא ולהנהלת הבורסה על היוזמה ועל התרומה שלהם ואמר שהמעורבות של הבורסה כמו גם הביקור שנערך בשטח לפני כחודשיים מחזקים מאד את התושבים. חודרה ציין כי התרומה תאפשר קיום של סדנאות תעסוקתיות לנשים.

                          הנהלת הבורסה בביקור בישובי עוטף עזה (פוקס)

יאיר כהן, מנכ"ל הבורסה המשמש גם כיו"ר לה"ב קרא, בהקשר זה, לארגונים נוספים לפתוח את הלב ולתרום – ולא לצרכי צדקה, אלא כתרומה לפעילות כלכלית מניבה - כל אחד על פי גישתו, להעלאת המורל והמצב הכלכלי של תושבי חבל עוטף עזה.

בנוסף לתרומה זו, לכבוד חג הפסח העבירה גם הבורסה תרומה שנועדה לסיוע לחיילים בודדים בצה"ל. תרומה זו הפכה כבר למסורת שאותה החל לפני מספר שנים משה פרידמן ז"ל.