הסכם אשראי לדור הצעיר

הסכם אשראי לדור הצעיר

כחלק מהמאמצים הרבים שעושה הנהלת הבורסה למען דור ההמשך הושג הסכם עם בנק המזרחי, בנק דיסקונט ובנק אגוד והם יעמידו מסגרת אשראי בסכום של 100,000 דולר לחברים חדשים ולבני דור ההמשך.
יו"ר ועדת תעשייה ודור המשך, אלי שירי, מסר כי "על מנת לסייע לחברי הבורסה החדשים כמו גם לבני דור ההמשך בתחילת דרכם העסקית הגיעה הועדה, בסיועו של הנשיא, אבי פז, להסכם מול הבנקים על העמדת האשראי."
שירי הוסיף "כולנו היינו צעירים וכשהתחלנו את דרכנו הרגשנו את הצורך הניכר באשראי, ועלינו כעת לנסות ולסייע לחברים הצעירים בתחילת דרכם".  

מסגרת האשראי האמורה תינתן כנגד חתימת 2-3 ערבים, אשר יהיו מקובלים על הבנקים על בסיס קריטריונים מקצועיים ומובהר כי הבנקים אינם מחויבים להעניק אשראי לכל פונה.      

אבי פז נשיא הבורסה מסר כי הוא שמח וגאה על שיתוף הפעולה עם הבנקים והוא פונה גם ליתר הבנקים להצטרף להסדר האשראי החדש.

פז הדגיש כי הוא רואה את נושא דור ההמשך כראשון במעלה ואמר כי "אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת להקל על החברים החדשים הצעירים המהווים את דור ההמשך שלנו ולדאוג לכך שהוא יהיה חזק ומקצועי".

פז הוסיף ואמר כי "הסדר האשראי הזה יוכל לסייע לצעירים לפתח את העסקים שלהם וחשוב מאד שכולנו נזכור שהעתיד של התעשייה שלנו תלוי בכך שאנחנו נטפח את הדור הצעיר ונעניק לו אפשרות להתפתח ולגדול."

יאיר כהן, מנכ"ל הבורסה ציין כי ההסכם הוא חלק מאסטרטגיה רחבה של הבורסה בנוגע לדור הצעיר. אסטרטגיה זו כוללת בין השאר ארגון של השתלמויות וקורסים מקצועיים כמו גם העמדת ציוד מתקדם לרשות היהלומנים במסגרת האגף הטכנולוגי שבאולם המסחר.

יש לציין כי מסגרת האשראי תינתן ללא אחריות בורסת היהלומים והמעוניינים יכולים לפנות לגב' כוכי יעקב מרכזת ועדת תעשייה ודור המשך בטלפון פנימי 22650.