אלופת המדינה

אלופת המדינה

קבוצת הכדורעף של בורסת היהלומים זכתה שוב באליפות המדינה בליגה העל למקומות עבודה.  דוד בר דיין, מנהל הקבוצה: "כבר אי אפשר לספור את מספר הגביעים והאליפויות שהבאנו לבורסה ".
במשחק האחרון במסגרת ליגת העל למקומות עבודה בכדורעף גברה הקבוצה של הבורסה על הקבוצה של חברת טבע בתוצאה 2:0 והבטיחה בכך את זכייתה באליפות המדינה.

קבוצת חברת חשמל, יריבתה המושבעת של קבוצת הבורסה ממוקמת במקום השני בטבלה והיא מרוחקת מרחק 3 נקודת מהאלופה הטרייה. גם אם תנצח חברת החשמל במשחק ההשלמה של המחזור האחרון היא לא תוכל להדביק את הפער.

דוד בר דיין, מנהל הקבוצה החמיא לשחקניו הותיקים, למאמנו יובל הררי והודה לקפטן רן פרלמן. בר דיין ציין בראיון לאתר הבורסה כי "למרות עייפות החומר והגיל אנחנו עדיין מצליחים להגיע למשחקים חדורי מוטיבציה ולנצח קבוצות צעירות מאתנו בהרבה. יש לנו אופי ויכולת ואנחנו מביאים הרבה כבוד לבורסה. אמנם כבר אי אפשר לספור בכמה אליפויות זכינו בשנים האחרונות, אבל אני בטוח שגם את האליפות הזו נחגוג בהרבה התלהבות".


האלופים

אבי פז, נשיא הבורסה בירך את הקבוצה על ההצלחה המתמשכת שלה והודה לחבריה על כך שהם מייצגים את בורסת היהלומים בצורה כה מכובדת.

יוסי סיאני, יו"ר ועדת הספורט של הבורסה בירך את הקבוצה בשם חברי הבורסה ובשם חברי ההנהלה והודה לשחקנים, למנהל ולמאמן על התואר הנוסף שהביאו לארון הגביעים של הבורסה.