הצלחה אדירה לקורסים המקצועים של הבורסה

הצלחה אדירה לקורסים המקצועים של הבורסה

הקורסים בגמולוגיה אותם יזמה בורסת היהלומים בשיתוף פעולה עם IGC רשמו הצלחה רבה בקרב חברי הבורסה. הנשיא פז: "נמשיך ליזום השתלמויות וקורסים שיעזרו לחברי הבורסה להצליח בענף היהלומים".
לקורסים נרשמו כ – 200 משתתפים ויש לציין כי לאור הביקוש האדיר, החליטה הנהלת הבורסה להיענות לדרישת החברים ופתחה כיתות לימוד נוספות, סה"כ נערכו עד כה 4 קורסי גמולוגיה ו – 3 קורסים לשיווק ומכירות.

במסגרת הקורס רכשו המשתתפים יידע רב בתחומי הגמולוגיה והתנסו בטכנולוגיות מתקדמות, בחיתוכים וביהלומים מטופלים.

נשיא הבורסה, אבי פז אמר כי בתגובה כי הוא "שמח וגאה על ההצלחה של הקורסים. לקורסים מסוג זה יש חשיבות אדירה ואנחנו נמשיך במדיניות של ייזום השתלמויות מקצועיות נבחרות על מנת להעניק לחברים את כל הכלים והידע שיאפשר להם להצליח ולהתמקצע בענף".

פז הוסיף ואמר כי " בקורסי השיווק והמכירות רוכשים המשתתפים ידע רב בתחומים שהינם מהותיים ביותר בענף היהלומים כיום ואנו מנסים לספק לחברי הבורסה כלים חיוניים לשיפור פעילותם המקצועית.בעידן בו אנחנו חיים יש חשיבות אדירה לרכישת יידע ולשליטה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר".

פז הודה ליו"ר וועדת תעשייה, אלי שירי על הטיפול המסור שלו בנושא הקורסים והביע את הערכתו ותודתו למיקי בן דור מנכ"ל IGC וליהודה יקר מ –IGC על שיתוף הפעולה ועל ההירתמות שלהם לפרויקט חשוב זה למען חברי בורסת היהלומים.