אבי פז נשיא ה - WFDB

אבי פז נשיא ה - WFDB

בקונגרס של הפדרצייה העולמית של בורסות היהלומים שנפתח הבוקר בשנחאי (סין) נבחר אבי פז פה אחד לתפקיד הנשיא. פז - "חשוב שאנשי עסקים ישראלים יהיו שותפים בכירים להנהגה של הכלכלה העולמית בכלל ושל ענף היהלומים בפרט".

בקונגרס הבינלאומי של הפדרציה העולמית (WFDB) שמתקיים בימים אלה בשנחאי (סין) בחרו ראשי הענף בנשיא הבורסה הישראלית לכהן כנשיא הפדרציה העולמית.

ה –WFDB הוא הגוף החשוב והבולט ביותר בענף היהלומים העולמי והוא מאחד את כל בורסות היהלומים בעולם (וביניהן בורסות בארה"ב, אירופה, רוסיה, דובאי ועוד) והוא מאגד בתוכו מעל 15,000 יהלומנים מכל רחבי תבל.

ה –WFDB קובע את נהלי וכללי המסחר הבינלאומי בתחום היהלומים ומוביל מהלכים מרכזיים בשיתוף עם מדינות וארגונים בינלאומיים חשובים.

                                                                   שולחן הנשיאות

אבי פז, בן 62 מכהן מזה כשלוש שנים כנשיא בורסת היהלומים הישראלית והוא קיבל את הבחירה בו פה אחד בגאווה – "יש חשיבות גדולה לכך שאנשי עסקים ישראלים יובילו ויבלטו בכל האירועים הכלכלים והחברתיים הבינלאומיים. חשוב מאד שמדינת ישראל תהיה שותפה להובלה של מהלכים בינלאומיים בכלכלה העולמית. ענף היהלומים הוא מרכזי וחשוב בכלכלה הישראלית והעולמית ואני שמח על כך שאוכל לייצג את מדינת ישראל במסגרת התפקיד החשוב הזה".  

ארני בלום, הנשיא היוצא בירך את אבי פז ואמר – "אני משוכנע שאנחנו מוסרים היום את תפקיד הנשיאות לאדם הנכון. אבי פז זוכה לתמיכתי המלאה ואני מאחל לו הצלחה בתפקיד החשוב הזה".