משה שניצר ז"ל הוא איש השנה של ה - WFDB לשנת 2008

משה שניצר ז"ל הוא איש השנה של ה - WFDB לשנת 2008

התואר הוענק לנשיא הכבוד שהלך לעולמו לפני כתשעה חודשים. בנו, שמואל שניצר, קיבל את התואר והודה לראשי הענף העולמי שהעניקו לאביו את הכבוד.
קונגרס היהלומים ה - 33, שמתקיים בשנחאי נפתח בטקס הענקת תואר יהלומן השנה לשנת 2008 לנשיא הכבוד של הפדרציה ונשיא הכבוד של בורסת היהלומים הישראלית, מר משה שניצר ז"ל.

זוהי הפעם הראשונה שהפדרצייה העולמית מעניקה את התואר "איש השנה" ולדברי ראשי הענף הם ראו חשיבות גדולה לכך שהדמות שתיבחר בפעם הראשונה תקבע את הרף הגבוה ביותר לבחירה. לדברי ראשי הענף אין מתאים ממשה שניצר ז"ל לקבלת התואר מאחר שהוא ללא כל ספק אחת הדמויות החשובות והמשפיעות ביותר בהיסטוריה של ענף היהלומי העולמי.

בעיטור הכבוד נכתב כי "הפדרציה גאה לבחור במשה שניצר ז"ל כיהלומן השנה לשנת 2008. תואר הכבוד מוענק לו לאחר מותו כאות הערכה למפעל חייו בתחום היהלומים וכאות הוקרה לתפקיד החשוב שהוא מילא כמדינאי וכמנהיג דגול של ענף היהלומים העולמי"

אבי פז, נשיא הפדרציה הנבחר ציין כי "משה ניצר ז"ל היה ענק שבענקים ושמו הולך לפניו בכל רחבי תבל. הוא הפך לאגדה עוד בימי חייו. הוא הקים בעשר אצבעותיו את הבורסה הישראלית, פיתח את ענף היהלומים הישראלי והצעיד את ענף היהלומים העולמי להישגים חסרי תקדים.

                   שמואל שניצר: הבחירה באבי היא תעודת כבוד לבורסת היהלומים הישראלית.

פז הוסיף ואמר "משה הגשים את מה שאיש לפניו אפילו לא העז לחלום ובעיני הוא דמות ומופת למנהיג שיודע לגבש חזון ולהגשים אותו הלכה למעשה ואני גאה על כך שה –WFDB מעניקה לו את התואר החשוב והמכובד הזה"

ארני בלום, הנשיא היוצא של הפדרציה העניק את התואר לבנו של משה ז"ל, שמואל שניצר, וציין כי "הבחירה במשה היתה הבחירה המתבקשת ביותר. משה בנה את ההצלחה שלו ושל ענף היהלומים בעשר אצבעותיו והוא מהווה דוגמא ומופת להנהגה ולהצלחה בענף היהלומים העולמי"

שמואל שניצר, שהיה נרגש ביותר מהמעמד, הודה לראשי ענף היהלומים על הבחירה ואמר "בשם משפחתי אני מודה לכם על הכבוד הגדול שאתם מעניקים היום לאבי ז"ל. למרות שחלפה כבר כמעט שנה מאז שהוא הלך לעולמו, עדיין קשה לנו לעכל את החסרון שלו. אבי היה ידוע כאופטימיסט חסר תקנה ואני מאמין בכל לבי שעלינו ללמוד ממנו איך לנהוג באופטימיות ולהתמודד באמונה עם האתגרים שעומדים בפנינו".

שניצר הוסיף ואמר "הבחירה באבי לאיש השנה של ה WFDB של שנת 2008 היא גם תעודת כבוד לבורסת היהלומים העולמית ואני מודה לכולכם בשמי ובשם משפחתי." 
"