מוטי גנץ נבחר לנשיא IDMA

מוטי גנץ נבחר לנשיא IDMA

גנץ נבחר לתפקיד במהלך הקונגרס שמתקיים בשנחאי. גנץ – "הבחירה באבי פז לנשיא הפדרציה העולמית ובי לנשיא IDMA מלמדת על המקום החשוב שישראל תופסת על המפה העולמית"
ביום רביעי ה – 15 למאי 2008  נבחר מוטי גנץ, המכהן כיו"ר מכון היהלומים וכנשיא התאחדות התעשיינים לתפקיד נשיאIDMAוהוא מחליף בתפקיד את ג'פרי פישר מארה"ב.

בעקבות הקונגרס שנערך בשנחאי מאוישת צמרת ענף היהלומים העולמית על ידי שני ישראלים – אבי פז , נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) ומוטי גנץ, נשיא התאחדויות תעשייני היהלומים העולמית (IDMA).
                                       
לאחר בחירתו אמר גנץ – "אני מודה לחבריIDMA שבחרו בי לתפקיד הנשיא ואעשה כל שביכולתי על מנת למלא את התפקיד בהצלחה ולטובת כל התאחדויות תעשייני היהלומים בעולם".

גנץ הוסיף ואמר – "הבחירה באבי פז לנשיא הפדרציה העולמית ובי לנשיאIDMAמראה את  המיקום החשוב שישראל תופסת במפה העולמית. לאבי ולי ניתן המנדט להוביל את ענף ותעשיית היהלומים העולמית בשנים הקרובות ונעשה זאת תוך שיתוף פעולה מלא ועל הצד הטוב ביותר למען העתיד של התעשייה המקומית והבינלאומית".

אבי פז בירך את עמיתו הישראלי לרגל הבחירה ואמר "אני מאחל למוטי גנץ הצלחה רבה במילוי התפקיד החשוב אליו הוא התמנה היום. אעשה כמיטב יכולתי על מנת לסייע לו להצליח. נעבוד בשיתוף פעולה מלא נקדם את ענף היהלומים העולמי ואת האינטרסים של כל היהלומנים והתעשיינים בעולם".

 אבי פז, נשיא הפדרציה העולמית, ד"ר גיאטנו קאווליארי, נשיא CIBJO ומוטי גנץ נשיא IDMA. ברקע דיטר האן (צילום MDBC)