האדם הנכון בתפקיד הנכון

האדם הנכון בתפקיד הנכון

ראשי ענף היהלומים העולמי והישראלי מברכים את הנשיא החדש של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB). "אבי פז הוא האדם הנכון בתפקיד הנכון ובזמן הנכון!" אומר אלי איזאקוב, יו"ר מועצת היהלומים העולמית.
ארני בלום, הנשיא היוצא של ה – WFDB
"עבדתי עם אבי פז שנים רבות ולמדתי להכיר אותו כאדם נדיר ומסור שמוכן לעשות הכל למען ההצלחה של הגופים אותם הוא מייצג. אבי זוכה לתמיכתי המלאה והוא יכול להיות סמוך ובטוח שאעמוד לצדו".

ארתור בלר, נשיא הבורסה של אנטוורפן
"הבורסה באנטוורפן מכירה היטב את אבי פז ומוקירה מאד את פעילותו למען ההצלחה של ענף היהלומים העולמי. אין לי ספק שהוא האדם הטוב ביותר למלא את התפקיד וכי הוא יוביל את ענף היהלומים העולמי בבטחה ובאופן המוצלח והטוב ביותר"

שמואל שניצר, נשיא הכבוד של ה – WFDB ושל הבורסה הישראלית
"אין דבר שמשמח אותי יותר מאשר לברך את אבי פז לרגל בחירתו לנשיא הפדרציה העולמית. אנחנו, היהלומנים הישראלים, מכירים את הפעילות של אבי פז בבורסה הישראלית, את הנחישות, ההתמדה והכישרון שלו. מההיכרות הזו אנחנו יכולים להקיש ישירות לגבי תפקודו של אבי כנשיא הפדרציה העולמית ואנחנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שההנהגה של הענף העולמי נמצאת בידיים הבטוחות והטובות ביותר. אני מאחל לאבי שלא רק הוא יצליח בתפקידו אלא שענף היהלומים העולמי ישגשג בתקופת כהונתו כך שהתקופה הזו תיזכר ע"י כולנו כתקופה מוצלחת ופרייה ביותר".

יעקב בנדה, נשיא הבורסה האמריקאית DDC
"אני מברך את אבי פז ואת הענף העולמי לרגל בחירתו לנשיא הפדרציה העולמית. אני מצפה לעבודה משותפת עם פז בשנים הקרובות ואסייע לו ככל שאוכל בפתרון כל הסוגיות שעומדות על הפרק בענף היהלומים העולמי כיום. מהיכרותי רבת השנים עם אבי פז אני משוכנע שהוא האדם המתאים ביותר למלא את התפקיד החשוב הזה ולהוביל את ענף היהלומים קדימה לעידן של הצלחה אדירה".

אלי איזאקוב, נשיא הכבוד של ה – WFDB ויו"ר מועצת היהלומים העולמית
אבי פז הוא האדם הנכון בזמן הנכון. הוא מנהיג שיודע תמיד לעשות את הדבר הנכון ללא מורא וללא משוא פנים. לאור כל האתגרים, שעומדים בפני ענף היהלומים העולמי אני שמח שהוא זה שינהיג אותנו בשנים הקרובות. אני מברך אותו ואת ענף היהלומים העולמי שזכה היום למנהיג חזק וראוי".

ד"ר גיאטנו קאווליארי, נשיא CIBJO
אין מילים שיתארו את האושר שממלא אותו עם בחירתו של חברי הטוב, אבי פז, לתפקיד החשוב הזה. אבי הוא כמו אח עבורי. הידע, התבונה והחזון שהוא הפגין במהלך כל פעילותו בענף היהלומים ובעיקר בשנים האחרונות הן הוכחה נוספת לכך שאדם הראוי ביותר נבחר לתפקיד. אין לי ספק שבמסגרת תפקידו החדש כנשיא הפדרציה העולמית הוא יתרום רבות להעצמת ענף היהלומים בעולם".

מוטי גנץ, הנשיא הנבחר של IDMA, יו"ר מכון היהלומים ונשיא התאחדות תעשייני היהלומים
כולם תמימי דעים על כך שישראל היא מרכז הסחר העולמי של יהלומים ומן הראוי שבראש הבורסות העולמיות יעמוד נשיא הבורסה הישראלית. אני מקווה שלאחר שאבי פז נבחר לתפקיד החשוב והבכיר ביותר בענף היהלומים העולמי הוא יאדיר את הענף העולמי והישראלי ויצעיד אותנו מעלה מעלה".

דיוויד רוזנברג, נשיא הבורסה של דרום מזרח ארה"ב (מיאמי)
"אני מברך ומאחל מזל טוב לאבי פז לרגל בחירתו לנשיא הפדרציה העולמית. אבי נבחר בצדק לתפקיד ואני ממתין בקוצר רוח לעבודה משותפת עמו בעתיד הקרוב. מר פז ימשיך את המסורת של ה – WFDB ואני מאמין שהוא יצעיד את הענף העולמי לרמה גבוהה. בזכות כישוריו יוכל פז להביא להכרה בינלאומית רבה יותר של ה- WFDB ואני מאחל לו הצלחה רבה".
  
שלמה אשד, נשיא הבורסה הישראלית לאבני חן
"אני מברך את אבי לרגל בחירתו לנשיא הפדרציה העולמית. הבחירה בו הייתה צפויה ולדעתי הוא האדם הנכון במקום הנכון. מניסיוני ומהיכרותי עם אבי אני סמוך ובטוח שהענף העולמי התברך היום במנהיג ראוי וחזק ואני בטוח שענף היהלומים העולמי בהנהגתו ישגשג ויתפתח בצורה הטובה ביותר. אני מצפה להמשך שיתוף פעולה הרמוני בין כל הבורסות בעולם בהנהגתו הבטוחה של אבי פז".

קובי קורן, מ"מ נשיא בורסת היהלומים הישראלית
"אני מברך את אבי פז לרגל הבחירה בו לנשיא הפדרציה העולמית ואני משוכנע שכפי שהוא ממלא את תפקידו כנשיא הבורסה הישראלית בהצלחה רבה כך הוא גם יצליח בתפקידו החדש כנשיא הפדרציה העולמית"

יאיר כהן, מנכ"ל בורסת היהלומים הישראלית
"זכות גדולה נפלה בחלקה של הבורסה הישראלית שמר אבי פז, נשיאה, יכהן כנשיא הפדרציה העולמית. ברמה האישית תהיה לי זכות נעימה ללוות בפעילותי את עבודתו של אבי כמנהיג הבכיר ביותר של הענף העולמי".