ביטוח מבנה למשרדים

ביטוח מבנה למשרדים

ארנון יובל, יו"ר ועדת ביטוח של מפעלי בורסת היהלומים, מבהיר לחברי הבורסה ולדיירי הבניינים את נושא ביטוח המבנה למשרדים שבקומפלקס הבניינים.
בהמשך להודעות קודמות שפורסמו בענין ובכדי למנוע אי הבנות מבקשת ועדת ביטוח של מפעלי הבורסה להבהיר ולהביא לתשומת לבם של החברים והדיירים כי מפעלי בורסת היהלומים הישראלית (1965) בע"מ רוכשת ביטוח מבנה בלבד עבור המשרדים המצויים בבניני בורסת היהלומים (בנין "שמשון", בנין "מכבי" ו"אגף היהלומנים במגדל היהלום") ואינה רוכשת ביטוחים אחרים או נוספים עבור משרדים אלו.

ביטוח מבנה זה נועד לכסות את מבנה המשרד בלבד והוא כפוף להשתתפות עצמית של הדייר בסך 10,000 $ (לסיכוני רעידת אדמה ונזקי טבע סכום השתתפות העצמית הוא על פי הסדרי שוק הביטוח) ואינו כולל במסגרתו בין היתר:

*תוספות וצמודות למבנה שהוספו על ידי דייר / שוכר / חוכר (כגון שטיחים מקיר לקיר, תקרות, קירות דקורטיביים, מחיצות, טפטים וכדומה).

* צד ג'.

* חבות מעבידים.

*תכולה (לרבות מחשבים, משקל, ריהוט, ציוד וכדומה).

*יהלומים.

*נזק תוצאתי גם במקרה של נזק למבנה (לרבות הכנסות, שכירת מקום חלופי, אובדן ימי עבודה וכדומה).

בהודעה שפרסם ארנון יובל, יו"ר הועדה, הוא מפנה את תשומת לבם של החברים והדיירים לכך ש -  קיומם ותקינותם של ציוד ואביזרי בטיחות במשרד (כגון גלאים), חיוניים והכרחיים לכיסוי הביטוחי והדיירים נדרשים לשמור עליהם ועל תקינותם.

עוד מוסיף יובל ומדגיש כי ועדת ביטוח ממליצה לחברים ולדיירים לרכוש ביטוחים אחרים, כל אחד עפ"י צרכיו.

חשוב לציין כי דיירים המבקשים לעיין בפוליסה לביטוח מבני הבורסה, יכולים לעשות כן בתיאום מוקדם במחלקת הנהלת חשבונות.

בנוסף ועדת הביטוח מבקשת להדגיש כי החניה בשטחי הבורסה הינה על אחריותו של החונה בלבד וכי מפעלי בורסת יהלומים אינם אחראים בעד כל גניבה, אובדן, נזק, מכל סוג ומכל סיבה שיגרמו לאדם ו/או לרכוש בקשר לחניה בשטח החניה.