יצואנים מצטיינים ליפן 2007

יצואנים מצטיינים ליפן 2007

בעקבות ההמלצה של הנהלת הבורסה זכו שמואל שניצר ואשר גרטלר, בעלי חברת מ. שניצר ושות', בפרס יצואן ותיק מצטיין ליפן לשנת 2007. שמואל שניצר – "אני שמח וגאה על הזכייה הזו שבאה דווקא בתקופה של קשיים בשוק היפני".
האגודה לידידות ולשכת המסחר ישראל – יפן קיבלו את המלצת הנהלת הבורסה להעניק לחברת מ. שניצר ושות' שבבעלות שמואל שניצר ואשר גרטלר את פרס יצואן ותיק מצטיין ליפן לשנת 2007.
 
הפרס יוענק לשניים במסגרת טקס הענקת פרסי מצוינות לעסקים וציון 60 שנה למדינת ישראל, שיערך ב- 26 ליוני בבית שגריר יפן בישראל.
 
שמואל שניצר, נשיא הכבוד של הבורסה ומבעלי מ. שניצר ושות' אמר היום – "אנחנו פועלים בשוק היפני למעלה מ – 40 שנה מאז ראשית שנות ה – 60 וזו הפעם השנייה שאנחנו מקבלים את הפרס. אני שמח וגאה על הזכייה הזו שבאה דווקא בתקופה של קשיים בשוק היפני".
 
שניצר הוסיף ואמר – "העיקרון שמנחה אותנו הוא לשמור על קשר רציף עם השווקים בהם אנחנו פועלים לאורך שנים וכך אנחנו עושים גם במסגרת השוק היפני. למרות שהיקפי המסחר היום ביפן הם לא מה שהיה פעם אני שמח מאד על כך שאנחנו מצליחים לשמור על הרצף עם השוק הזה".
 
נשיא הבורסה, אבי פז בירך את שניצר וגרטלר על זכייתם בפרס החשוב – "אני שמח על כך שההמלצה שלנו התקבלה ושאשר ושמואל זכו בכבוד הגדול הזה. אני מאחל להם, גם כנשיא הבורסה וגם כקולגה, שימשיכו להצליח ולשגשג. ההצלחה שלהם היא ההצלחה של כולנו".
 
אלי שירי, יו"ר ועדת תעשיה אף הוא בירך את הזוכים בפרס ואמר – "כל הכבוד לשמואל שניצר ולאשר גרטלר, אני מאחל להם מכל הלב מזל טוב והמון הצלחה גם בהמשך הדרך. כולנו מקווים שבשנה הקרובה הם אפילו יכפילו וישלשו את הפעילות שלהם ביפן וגם בשווקים אחרים".