ההגרלה הגדולה

ההגרלה הגדולה

אתר האינטרנט החדש של בורסת היהלומים יוצא בקמפיין חדש לרגל ההשקה – נחשו כמה גולות יש במיכל הזכוכית שמוצב בכניסה לאולם המסחר ותוכלו לזכות בטלפון סלולארי דור 3.5 במתנה.
כל מי שיכנס בתקופה הקרובה לאולם המסחר של בורסת היהלומים יוכל למצוא שם מיכל שקוף וגדול אשר בתוכו כמות אדירה של גולות (כן, כן הדברים העגולים והקטנים האלה שבהם היינו משחקים כשהיינו ילדים...).  למי שתוהה איך ולמה הגיעה כמות כל כך גדולה של גולות לאולם הבורסה, התשובה היא פשוטה – לא, לא הוכרזה אליפות ה"חפתי בור" השנתית של הבורסה וגם לא הוקמה נבחרת הגולות הבורסאית שתייצג אותנו בליגה למקומות עבודה... המיכל והגולות עומדים במרכז משחק ניחושים אשר במסגרתו צריכים חברי הבורסה לנחש כמה גולות יש במיכל.
 
במסגרת המשחק יכולים חברי הבורסה וכל מי שמחזיק תג כניסה קבוע לבורסה להיכנס לאתר האינטרנט ולנחש מה מספר הגולות שיש במיכל. הזוכה יהיה זה שניחושו יהיה מדויק או לחילופין זה שניחושו יהיה הקרוב ביותר למספר הגולות שנמצאות במיכל.
 
הזוכה המאושר אגב, יקבל במתנה טלפון סלולארי דור 3.5 של חברת נוקיה.
 

 
ההכנות למשחק הניחושים היו מורכבות ביותר והלוגיסטיקה של הובלת הכמות הגדולה של הגולות לאולם המסחר הייתה כרוכה בקשיים רבים...
 
חשוב לציין כי כבר בשעות הבוקר המוקדמות נצפו לא מעט חברים עם סרגלים ונוסחאות מתמטיות בעודם מנסים לחשב באופן מדעי מהי הכמות המדויקת של הגולות. למתמטיקאים שבינינו צפויה כמובן מלאכה לא פשוטה מכיוון שהגולות שבמיכל הן בגדלים שונים וכמובן גם כמובן בצבעים שוונים...
 
מהנהלת האתר נמסר כי כל בעל זכות השתתפות במשחק (כפי שמוגדר בתקנון המשחק המופיע באתר) יכול לנחש ניחוש אחד בלבד ביום וכי המועד האחרון להגשת הניחושים יהיה ה – 7 ליולי 2008. במידה ויהיו מספר זוכים תיערך ביניהם הגרלה (בהתאם לתקנון).
 
וועדת ביקורת תשחק כמובן תפקיד חשוב ומרכזי במשחק והיא תוודא שכל תנאי התקנון יקוימו וימולאו בקפידה וההיערכות לספירת הגולות בתום המשחק נמצאת בעיצומה.
 
חשוב לציין כי בסיום המשחק ישמשו הגולות למטרה נעלה - הן יתרמו על ידי הבורסה ל"בית להיות" שהכריז בשיתוף פעולה עם "יד- ושם" על פרויקט ייחודי של איסוף 1,500,000 גולות לצורך הקמת פסל לזכר הילדים שנספו בשואה - גולה אחת לזכרו של כל ילד אשר נספה.
 
 
למשחק