הבורסה ממשיכה לסייע לתושבי קו העימות

הבורסה ממשיכה לסייע לתושבי קו העימות

הסדנא התעסוקתית לבני המגזר הכפרי בקיבוצי קו העימות, בחסות בורסת היהלומים, יצאה לדרך. נשיא הבורסה, אבי פז – "אנחנו שמחים על כך שהתרומה שלנו מסייעת לתושבי קו העימות".
בערב פסח האחרון העניקה הנהלת הבורסה תרומה לתושבי קו העימות שבישובי עוטף עזה, במטרה לקיים סדנת השתלבות בתעסוקה לחברי המגזר הכפרי בישובי עוטף עזה. בימים אלה יצאה הסדנא לדרך ומארגניה מדווחים על ההצלחה.

הסדנא התעסוקתית, שבחסות בורסת היהלומים, מאפשרת יצירת פלטפורמת מידע, כלים והזדמנות למשתתפים בה. כמו כן היא מאפשרת למשתתפים להתפנות מהיומיום המייאש מבחינה תעסוקתית והמאיים מבחינה ביטחונית וכלכלית ולמצוא דרכים חדשות להשתלבות במסגרת תעסוקתית.

מארגני הסדנא, אנשי "מעברים", מציינים כי היא מסייעת רבות למשתתפים בה לבנות את עתידם התעסוקתי ממקום של חוזק, הבנה והכרה בערכם וכי יש לערכים אלה חשיבות אדירה בעיקר לנוכח המצב הבטחוני הקשה השורר באזור ומקשה עוד יותר על התושבים.


המארגנים מסרו כי "התרומה של הבורסה היא מבורכת וחשובה והיא מאפשרת לנו לפעול במסגרת המציאות הבלתי אפשרית של עוטף עזה. התהליך מקדם מאד את ההשתלבות התעסוקתית ארוכת הטווח של המשתתפים והנתונים מלמדים כי כ- 80% ממשתפי הסדנאות משתלבים בשוק התעסוקה".

נשיא הבורסה, אבי פז – "בתקופה קשה זו אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לסייע לתושבי קו העימות. אני שמח על כך שלסיוע שלנו יש השפעה חיובית ושהתוכנית עליה לקחנו חסות מצליחה. חברי הבורסה יכולים להיות גאים בפעילות שלנו ונמשיך לעשות ולתרום ככל יכולתנו למען רווחת תושבי האזור".

יש להזכיר כי בחודשים האחרונים סיירה הנהלת הבורסה ביישובי עוטף עזה ובנוסף גם תרמה לתוכנית חינוכית חשובה ביותר אשר במסגרתה "אימצה" הבורסה 170 ילדים במסגרת פרויקט חינוכי בשיתוף פעולה עם קרן רש"י.