להציל את טליה

להציל את טליה

טליה היא ילדה בת 10 ורק השתלת מח עצם יכולה להציל את חייה. ביום שלישי הוצבה בבורסה תחנה ללקיחת דגימות דם לצורך מציאת תורמים. תודה לכל החברים והחברות שהגיעו ותרמו.
כשטליה הייתה בת שנתיים, לאחר שהיא עברה סדרה ארוכה של טיפולים רפואיים, בישרו הרופאים להוריה שהיא ניצחה את מחלת הלוקמיה בה לקתה.

השנה, שמונה שנים מאוחר יותר, שב הסרטן ותקף את טליה והיא רק בת 10. מחלת הלוקמיה חזרה אל גוף הילדה ומאז גילוי הגידול הסרטני בשחלה, עוברת טליה סדרה של טיפולי כימותרפיה.

גם בימים אלה מאושפזת טליה והיא מטופלת בתרופות אנטיביוטיות המוחדרות לווריד ועוברת סדרה ארוכה ומתישה של בדיקות וטיפולים במטרה לנצח את המחלה בשנית.

הלוקמיה ממנה סובלת טליה גורמת להיווצרות של תאי דם לבנים מרובים שאינם תקינים. תאי הדם האלה פולשים לכל הגוף, ובהיעדר טיפול עלולים לגרום למוות. כעת, על מנת לנצח שוב את המחלה זקוקה טליה, בת ה – 10, בדחיפות להשתלת מח עצם. היא ועוד חולים רבים מחכים לתורמים שיעזרו להציל את חייהם.

תרומת מח העצם כרוכה כיום בהליך פשוט בלבד ויחד עם זאת מדובר בהליך מציל חיים! עד כה נרפאו 375 חולים בזכות מאגר מח העצם של עזר מציון, אולם מאות חולי סרטן נוספים ממתינים לתורם שעדיין לא נמצא.

בורסת היהלומים הצטרפה למבצע הארצי של ארגון עזר מציון לתרומת מח עצם וביום שלישי מוקמה בתוך קומפלקס הבורסה תחנה ללקיחת דגימות דם. ההיענות של חברי הבורסה היתה יפה וראוייה ומארגני אירוע ההתרמה הודו להנהלת הבורסה ולחברים שנרתמו למאמץ ותרמו מזמנם ומדמם.