דפי הבורסה - דפי זהב

דפי הבורסה - דפי זהב

חייבים לברר באופן דחוף מספר טלפון נייד של חבר בורסה?! רוצים לקבל את כל פרטי הקשר שלו?! רוצים שגם ימצאו את פרטי ההתקשרות שלכם בקלות?! מלאו את הפרטים שלכם כבר עכשיו באתר ותהיו חלק מאינדקס המלא של חברי הבורסה - דפי זהב של הבורסה.
בימים אלה עובד צוות הפיתוח של אתר האינטרנט החדש של הבורסה על השירות החדש - "דפי הבורסה". השרות, שיושק בעתיד הקרוב, יאפשר לכל חברי הבורסה לקבל את כל פרטי הקשר של החברים באופן פשוט, קל ונוח - לחיצת עכבר וכל הפרטים נפרשים לנגד עיניך!

"השרות החדש יקרא דפי הבורסה כי מדובר בעצם במעין דפי זהב שלנו" אומר המנכ"ל, יאיר כהן. "בימים אלה אנחנו נמצאים בשלבים סופיים של הפיתוח ושל אימות הנתונים ובקרוב נוכל להוסיף את השרות הזה לשורה הארוכה והמכובדת של שירותים שכבר ניתנים במסגרת האתר (כמו מילוי טפסים, קבלת נתונים על שוק ההון, קבלת מידע על התנועה בכבישים, שערי מט"ח ועוד)".

דוגמת עמוד של דפי הבורסה

הפרטים אותם ניתן יהיה לקבל במסגרת השירות יכללו כמובן מספרי טלפון, סלולארי, פקס, דוא"ל, קישור לאתר אינטרנט ועוד. בשלב הראשון יכלול השרות פרטים של חברי הבורסה ואילו בשלב השני יצטרפו גם פרטים של הדיירים ושל נותני שירותים שונים לעוסקים בענף.

"שיפור רמת השירות שאנחנו מעניקים לחברי הבורסה היא בראש סדר העדיפויות שלנו" מסכם המנכ"ל. "כפי שאנחנו נוהגים גם בתחומים אחרים, החלטנו שהאתר ירכז מגוון רחב ככל הניתן של שירותים ואינפורמציה. לאור הביקוש הגדול של החברים לקבל שירות של איתור טלפונים ופרטי התקשרות, החלטנו להשיק את השרות הזה ואני משוכנע שהוא יסייע לחברים ויקל עליהם".


רוצה לצרף את פרטיך לדפי הבורסה?!
רוצה גם לראות וגם להיראות?!
לחץ כאן.