מצדיעים לאלופי אירופה

מצדיעים לאלופי אירופה

קבוצת הכדורגל של בורסת היהלומים הישראלית שבה מאיטליה כאלופת אירופה והתקבלה בכבוד מלכים בטקס בו הצדיעו חברי הבורסה וראשי ענף היהלומים הישראלי לשחקנים ולמאמן מנשה כהן.
עשרות רבות של חברי בורסה התכנסו ברחבה של כניסת אולם הבורסה על מנת לחלוק כבוד לקבוצת הכדורגל של הבורסה ולהשתתף בטקס שנערך לכבוד זכייתה של הקבוצה בתואר אלופת אירופה.

זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הקבוצה הישראלית, שהיא זוכה באליפות אירופה למקומות עבודה ומדובר בהישג ספורטיבי מרשים ביותר. כזכור, הקבוצה בראשותו של המאמן מנשה כהן, ניצחה במשחק הגמר את הקבוצה האיטלקית בתוצאה 5:4.

אליפות אירופה שנערכת אחת לשנתיים, התקיימה השנה בעירי רימיני שבאיטליה והתחרו במסגרתה קבוצות מענפי ספורט שונים (כדורגל, כדורסל, כדורעף ועוד). באליפות השתתפו כ – 9,000 ספורטאים מ – 30 מדינות באירופה.

נשיא הבורסה, אבי פז מציג את הגביע ביחד עם המאמן מנשה כהן - "אנחנו על המפה"

שחקני הקבוצה והמאמן התקבלו, כאמור על ידי החברים וראשי הענף בטקס מרשים וזכו לברכות חמות. גביע אירופה הונח כלאחר כבוד, על שולחן מכוסה במפה לבנה ועליו נתלו מדליות הזהב של השחקנים.

עוד לפני האירוע אמר אבי פז, נשיא הבורסה כי – "בעסקי היהלומים אנחנו מוכיחים כבר הרבה שנים לכל העולם שישראל היא מספר אחת בעולם ועכשיו, לשמחתנו, אנחנו עושים את זה גם בכדורגל. אני מברך את הקבוצה ואת השחקנים שלנו. כחובב ספורט מושבע אני מקווה שזה סימן לבאות ושגם נבחרות אחרות של ישראל יצליחו להביא לנו הישגים בסדר גודל כזה".

השחקנים עם הגביע

במהלך האירוע הודה הנשיא למאמן ולשחקני הקבוצה ואמר "לאורך השנים אתם מביאים לבורסה הרבה כבוד וגאווה וכמו שטל ברודי אמר אחרי הזכייה הראשונה באליפות אירופה – "אנחנו על המפה ואנחנו נישאר על המפה".

יוסי סיאני, יו"ר ועדת ספורט הנחה את הטקס ואמר במהלכו - "אני גאה על ההישג הגדול שקבוצת הכדורגל הביאה לנו". סיאני הדגיש בסיפוק רב את האופן המכובד בו ייצגה הקבוצה את הבורסה בפרט ואת מדינת ישראל בכלל.

מנשה כהן, מאמן אלופת אירופה הטרייה אמר "זה היה טורניר קשה מאד, אני שמח שחזרנו כאלופים ועל כך שייצגנו בכבוד את מדינת ישראל ואת בורסת היהלומים. אני מתרגש מאד מקבלת הפנים לה אנחנו זוכים היום מהחברים. התמודדנו באיטליה מול קבוצות חזקות מאד ולשמחתי, הפעם, השחקנים שלנו ידעו לתרגם את היכולת שלהם לזכייה בתואר".

אלופי אירופה עם הגביע
 
במהלך הטקס הודה המאמן הנרגש לכל אלו המעורבים בפעילות הקבוצה ותורמים להצלחתה לאורך כל הדרך החל בנשיא הבורסה אבי פז, דרך נשיאי הבורסה בעבר – משה שניצר ז"ל, יצחק פורם ושמואל שניצר וכמובן גם לספונסרים שתומכים בקבוצה - חברת רפפרוט ויהלומי אלול.


שמואל שניצר נשיא הכבוד והבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר שמשון ת"א (הסינדרלה של משחקי גביע המדינה בשנה שחלפה), התבדח ואמר שבעקבות הזכייה של הקבוצה הוא קיבל הצעות למנות את מנשה כהן לג'נרל מנג'ר של קבוצתו.

מוטי גנץ, יו"ר מכון היהלומים ונשיא התאחדות היהלומנים ברך אף הוא את הקבוצה וציין כי "לצד הברכות על ההישג הספורטיבי המרשים צריך לברך את הקבוצה ואת ראשיה גם על הפעילות הרבה למען במסגרת התרומה לקהילה".

עוד עלו וברכו את הקבוצה שלמה אשד נשיא הבורסה לאבני חן ובומי טראוב.

ניר סיטון קפטן הקבוצה לצד יו"ר ועדת הספורט יוסי סיאני

בשם השחקנים דיבר קפטן הקבוצה, ניר סיטון שאמר "קבוצת הכדורגל של בורסת היהלומים פועלת כבר  15 שנה ומייצגת את הבורסה בארץ ובעולם, והיא מביאה הישגים וניצחונות. במהלך השנים זכתה הקבוצה ב – 13 אליפויות והשתתפה במספר טורנירים מקומיים ובינלאומיים. בשם השחקנים אנחנו מודים למנשה כהן על כל השנים שתרם לקבוצה ורוצים לציין כי בלעדיו לא היינו מגיעים להישגים אליהם הגענו".

בסיום הטקס העניקו הנשיא, אבי פז, יו"ר ועדת ספורט יוסי סיאני והמאמן מנשה כהן את מדליות הזהב לשחקנים.   
 
לתמונות נוספות מהארוע לחץ כאן.