תחשיב מס הכנסה 2007 – 2008

תחשיב מס הכנסה 2007 – 2008

ועדת המיסוי הענפית סיכמה בהצלחה את דיוני התחשיב לשנים 2007 – 2008. התחשיב לשנים אלה יהיה זהה לתחשיב של שנת 2006 על כל מרכיביו. אבי פז, נשיא הבורסה - "השמירה על הסטטוס קוו היא הישג חשוב גם לענף וגם לרשויות המס".
את ענף היהלומים ייצגו בדיונים עם מס ההכנסה נשיא הבורסה - אבי פז, נשיא ההתאחדות - מוטי גנץ, יו"ר הועדה – שלמה יובל, מ"מ נשיא הבורסה - יעקב (קובי) קורן, מנכ"ל הבורסה – יאיר כהן ומנכ"ל ההתאחדות – עודי שינטל. לעבודתה של הוועדה מסייעים היועצים, רואי החשבון  יוני קפלן ומשה ליאון.           

דיוני התחשיב התקיימו בראשות סגן נציב מס הכנסה - אהרון אליהו, ובהשתתפותם של פקיד שומה רמת גן - מיקי מיכאלוביץ, מרים ניצן, שלומי ציון ומרסלו גראוס.

נשיא הבורסה, אבי פז אמר – "במהלך הדיונים היה לנו חשוב להתמקד בין השאר באוכלוסיית המינימום, שהפגיעה בה במהלך השנתיים האחרונות הייתה קשה יחסית לאור השינויים שחלים בענף היהלומים. העובדה ששמרנו על הסטטוס קוו בתקופה הזו היא חשובה מאד והיא בבחינת הישג גם לענף וגם לרשויות המס.

פז ביקש להודות ליועצים ולחברי הוועדה "שעשו עבודה מצוינת, השקיעו עבודה רבה ומאומצת לכל אורך התקופה האחרונה ובהחלט סייעו לנו להגיע לסיכום".

יו"ר הוועדה - שלמה יובל מסר, כי הוא רואה בסיכום הישג חשוב לענף היהלומים ולמס הכנסה ומודה לכל חברי הוועדה והיועצים על תרומתם הגדולה להישג זה.
סיכום התחשיב הוא הוכחה נוספת ליציבות ההסדרים בין נציבות מס הכנסה לענף היהלומים, ויש בו כדי לעודד את כניסת כל העוסקים בענף לתחשיב".