נבחר הלוגו לאירועי ה - 70

נבחר הלוגו לאירועי ה - 70

לרגל חגיגות ה – 70 של בורסת היהלומים אנו מציגים לראשונה את הלוגו הרשמי שילווה את האירועים - מחבר בין חגיגות ה - 60 של המדינה וחגיגות ה - 70 של הבורסה. חזי בלום, יו"ר הועדה – "רצינו להביא לידי ביטוי את הצעידה של בורסת היהלומים קדימה לעבר העתיד".
ב – 23 לנובמבר יערך בהיכל התרבות בתל אביב האירוע המרכזי של חגיגות ה – 70 והועדה המטפלת באירועים בחרה בפרסום אנקונה, המספקת שירותי מיתוג, כחברה שתעצב את הלוגו הרשמי של חגיגות ה – 70.

אנו מציגים לראשונה את הלוגו שנבחר על ידי הועדה – במרכזו ניצב המספר 70 באופן המשדר יציבות ועוצמה והוא מעוטר בפסים גליים המבטאים דינאמיקה, התקדמות והתפתחות. 


הלוגו החדש - חיבור בין חגיגות ה - 60 של מדינת ישראל וחגיגות ה - 70 של הבורסה

הלוגו מחבר באופן רעיוני וויזואלי את חגיגות ה – 60 של מדינת ישראל עם חגיגות ה – 70 של בורסת  היהלומים ונעשה בו שימוש במוטיבים של דגל ישראל - גם בבחירת הגוונים הכחולים וגם בתנועה המזכירה נפנוף של הדגל.

חזי בלום, יו"ר הועדה – " המוטו המרכזי של חגיגות ה – 70 הוא החיבור בין עבר ועתיד. העבר, ההווה והעתיד של הבורסה בפרט ושל ענף היהלומים הישראלי בכלל הם מפוארים ומכובדים ולכן ביקשנו מחברת המיתוג להמחיש את הצעידה שלנו קדימה, אל עבר העתיד כמובילים בשוק הבינלאומי ".