נר אחד ושני זוכים

נר אחד ושני זוכים

מאות יהלומנים התכנסו באולם הבורסה להדלקת נר ראשון של חנוכה. נשיא הבורסה, אבי פז"בחג הזה אני קורא לכולנו להרים את הראש ולהביט קדימה באמונה ובאופטימיות – אנחנו כאן לתמיד! תזכרו - ידענו תקופות קשות בעבר ותמיד הפכנו אותן לקרש קפיצה להצלחה"
אולם המסחר של הבורסה היה מלא במאות יהלומנים שהתכנסו על מנת להדליק ביחד נר ראשון של חנוכה.

חברי הבורסה באולם

נשיא הבורסה, אבי פז התכבד בהדלקת הנר הראשון ואמר – "העולם שרוי במבוכה לנוכח מה שקורה בכלכלה העולמית ואפשר לומר שהחג הזה – שבמרכזו ניצחון האור על החושך - הגיע לנו בדיוק בזמן. החג הזה הוא סמל לגבורה, לאופטימיות, לנחישות ולאמונה – ערכים להם אנחנו זקוקים יותר מכל בימים האלה".

פז הוסיף ואמר – "אני קורא לכולנו להרים את הראש ולהביט קדימה באמונה ובאופטימיות – אנחנו כאן לתמיד! תזכרו - ידענו תקופות קשות בעבר ותמיד הפכנו אותן לקרש קפיצה להצלחה. כך היה בעבר וכך יהיה גם בהווה ובעתיד!"


נשיא הבורסה אבי פז מדליק את החנוכיה


במהלך הטקס העניק הנשיא לשני הזוכים בהגרלה של אתר האינטרנט של הבורסה את הפרס – טלפון 71  NOKIA E. הזוכים, שהוגרלו מבין כל הרשומים באינדקס "דפי הבורסה", הם – שמחה אמינוב ובן בנימין ברמץ השוהה בחו"ל בימים אלה ובשמו קיבל את הפרס אביו, שלמה ברמץ.

שלמה ברמץ מקבל את הפרס עבור בנו - בן בנימין - מנשיא הבורסה אבי פז

נשיא הבורסה מעניק את הטלפון לזוכה המאושר, שמחה אמינוב

יוסי סיאני, יו"ר ועדת תרבות תורנית בירך את הנוכחים ואמר – "חנוכה מסמל תקווה המושתת על שיתוף ואחווה וכשמתווסף נר אחד לעוד נר היחד שלהם יוצר אור איתן".

יוסי סיאני, יו"ר ועדת תרבות תורנית