שת"פ בין הבורסה למכבי ת"א

שת"פ בין הבורסה למכבי ת"א

כמו בכל שנה, גם השנה ביקרו ראשי הבורסה במהלך חג החנוכה ילדים המאושפזים במחלקת ילדים בבית החולים איכילוב, במטרה אחת - לגרום להם לחייך. השנה נערך הביקור בשיתוף עם קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב.
אל בית החולים הגיעו הבוקר נשיא הבורסה אבי פז, סגן הנשיא יאיר סהר ומיכאל סלטון. כשם מלווים בשחקני מכבי תל אביב בכדורגל, יובל שפונגין, אורי שיטרית וגיז'רמו ישראלביץ. יחד עם הכדורגלנים הם עברו בין המחלקות השונות של בית החולים חילקו לילדים תיקים של מכבי תל אביב ובהם סט תלבושות של הקבוצה ושימחו את הילדים, הצטלמו ושוחחו עימם לרגל החג.

אבי פז, נשיא יאיר סהר, גזבר ושחקני מכבי ת"א בכדורגל בבית חולים דנה (יענקלה הצלם)

נשיא הבורסה אבי פז אמר – "כמו בכל שנה, גם השנה הביקור בבית החולים מותיר בנו רושם אדיר ובנוסף הוא גם מעניק לכולנו פרופורציה ביחס למה שאנחנו עושים וחווים במהלך היום יום".



פז הוסיף ואמר – "כבר שנים רבות אנחנו מנצלים את חג החנוכה לביקור משותף של ילדים שמאושפזים בבית החולים ביחד עם המכבים. בדרך כלל אנחנו עושים זאת עם קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב והשנה הגענו עם שחקני הכדורגל. אי אפשר שלא להתרגש מהשמחה של הילדים כשהם פוגשים את השחקנים האהובים עליהם ואני שמח על כך שאנחנו יכולים לגרום להם כל כך הרבה שמחה".