מתפללים שגלעד יצא מחושך לאור

מתפללים שגלעד יצא מחושך לאור

נועם שליט, אביו של גלעד שליט, היה אורחו של נשיא בורסת היהלומים אבי פז והדליק נר שלישי של חנוכה עם מאות יהלומנים. ביום חמישי הקרוב ימלאו בדיוק שנתיים וחצי בהן נמצא גלעד שליט בשבי.
אולם המסחר של בורסת היהלומים היה הערב מלא במאות יהלומנים שהתכנסו על מנת להדליק נר שלישי של חנוכה ביחד עם אביו של החייל החטוף גלעד שליט. הדלקת הנר הייתה אירוע הזדהות של ענף היהלומים הישראלי עם משפחת שליט.
 

נועם שליט מדליק את הנרות, לצדו נשיא הבורסה אבי פז ויו"ר ועדת תרבות תורנית יוסי סיאני (צלום - יענקל'ה)
 
נועם שליט היה נרגש מאד והודה לנשיא הבורסה, אבי פז, על "המחווה המרגשת והמעודדת הזו. לא ציפיתי שיהיו כאן כ"כ הרבה אנשים" הוא אמר.

לפני הדלקת הנרות נשא שליט דברים קצרים ואמר – "ביום חמישי הקרוב נציין שנתיים וחצי מאז היום בו נחטף גלעד. זה כבר חג חנוכה השלישי שגלעד נמצא בחושך ובאפלה. מי ייתן ובחג החנוכה הזה, שמסמל את היציאה מחושך לאור, גם גלעד יזכה לצאת מחושך לאור ונוכל אחרי כל כך הרבה זמן לחבק אותו ולסיים את הפרשה העצובה הזו שנמשכת כבר הרבה זמן".

נשיא בורסת היהלומים אבי פז אמר – "בבורסת היהלומים אנחנו חשים כבני משפחה אחת ומאז ה – 25 ביוני 2006 לא חולף יום בלי שנחשוב על גלעד ונתפלל לשלומו. בכל רגע ובכל שעה אנחנו מייחלים ומתפללים, יחד עם כל עם ישראל, לכך שגלעד יחזור הביתה במהרה. הערב הזה הוא הזדמנות אדירה עבור כולנו לשלב ידיים ולשאת ביחד תפילה מעומק הלב ולהתפלל לנס שיחזיר את גלעד הביתה בשלום".

נועם שליט נושא דברים (צלום - יענקל'ה)