מארגני התערוכות חייבים לבוא לקראת היהלומנים

מארגני התערוכות חייבים לבוא לקראת היהלומנים

כחלק מהפעילות של הפדרציה העולמית למען היהלומנים בכל העולם קורא אבי פז, נשיא ה -WFDBלחברות המארגנות תערוכות בינלאומיות לבוא לקראת היהלומנים ולתמוך במאמצי השיווק שלהם.
בהודעה לעיתונות שפרסמה הפדרציה הביע הנשיא את אמונו ביציבות ענף היהלומים העולמי אך ציין כי כל הפועלים בענף, כולל מארגני תערוכות הסחר, חייבים לעשות מאמץ מיוחד ומשותף על מנת שהענף יעבור בהצלחה את המשבר הנוכחי.

נשיא הפדרציה פנה למארגני התערוכות המרכזיות בפנייה ישירה וציין כי "השתתפות בתערוכות כרוכה בהשקעה כספית משמעותית ועל היהלומנים להיות משוכנעים שההשקעה הזו מניבה עבורם רווח וכי היא מוצדקת. לאור עובדות אלה אנו קוראים למארגני התערוכות לקיים דיאלוג עם החברות המציגות בנוגע להטבת ומיקסום התועלת והרווחים של המציגים בתערוכות אלה. הנושאים שנמצאים על הפרק בדיאלוג זה עם הענף הם כמובן עלות ההשתתפות, המיקום בתערוכות, כמו גם סיוע בפרסום דבר השתתפותן של חברות יהלומים בתערוכות".

עוד הוסיף פז ואמר "השתתפות בתערוכות ובירידי סחר בינלאומיים מהווה רכיב בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של חברות יהלומים רבות בימים אלה. יחד עם זאת חשוב לזכור כי המשבר הכלכלי הגלובלי מחייב את חברות היהלומים לצמצם הוצאות ותקציבי השיווק. במצב העסקי הנוכחי השורר בעולם כל הצדדים (גם מארגני התערוכות וגם היהלומנים) יצאו נשכרים אם מארגני התערוכות ילכו לקראת חברות היהלומים בכל הנוגע לתנאים הכרוכים בהצגה בתערוכות אלה".