ענף היהלומים במתקפת שיווק בינלאומית

ענף היהלומים במתקפת שיווק בינלאומית

מפיקות הגלם הגדולות מאחדות כוחות ויוצאות בקמפיין שיווק בינלאומי במטרה להגביר את צריכת היהלומים בעולם. המטרה - לשווק את היהלום כרכישה הטובה ביותר גם בימים של מיתון כלכלי.
ראשי ענף היהלומים הבינלאומי מאחדים כוחות ויוצאים בקמפיין שיווקי ותקשורתי בינלאומי משותף שמטרתו הגברת צריכת היהלומים בעולם.
 
לצורך הכנת התוכנית השיווקית והובלת הקמפיין הבינלאומי נשכרה חברת הייעוץ הבינלאומית מקנזי.
 
ב – 24 בפברואר תתקיים בלונדון פגישת העבודה הראשונה בה ייטלו חלק ראשי הענף העולמי. את הפגישה תוביל חברת הייעוץ הבינלאומית מקנזי שתגבש את הקמפיין ותוביל אותו בכל העולם.
 
בפגישה ישתתפו ראשי חברות הכרייה מפיקות הגלם וכל הגורמים המובילים של ענף היהלומים העולמי. אבי פז, נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, שהיה בין יוזמי המהלך לכינון גוף משותף שיעסוק בשיווק גנרי של היהלום ושל הפעילות השיווקית המשותפת, הוזמן ליטול חלק בצוות החשיבה שיוביל את גיבוש הקמפיין הבינלאומי.
 
 
פז אמר היום – "מדובר ביוזמה חשובה ומשמעותית ביותר עבור ענף היהלומים הבינלאומי. העובדה שכולנו מאחדים כוחות ומשווקים את היהלום הגנרי היא לא דבר מובן מאליו. שיתוף העולה הזה הוא בעל חשיבות אדירה והוא מאפשר לנו לצאת בקמפיין שיווקי ותקשורתי ממוקד ורחב מימדים ברמה הבינלאומית".
 
פז הוסיף ואמר – "בצעד הזה, ענף היהלומים העולמי מוכיח שוב את היכולת שלו להיות מוביל ופורץ דרך גם בתקופות מאתגרות כמו התקופה בה אנו שרויים היום."