אתר חדש ל- HRD אנטוורפן

אתר חדש ל- HRD אנטוורפן

המעבדה הגמולוגית HRD אנטוורפן המספקת שרותי דירוג, גמולוגיה, הכשרה, מחקר וטכנולוגיה לענפי התכשיטים והיהלומים השיקה אתר אינטרנט חדש. ממשק נוח וידידותי מאפשר קבלת מידע און ליין.
האתר החדש, שעוצב ותוכנן מחדש על מנת לתת מענה לצרכי הלקוחות, מעניק בין השאר גישה נוחה יותר למידע ולשירותים השונים של HRD וביניהם כמובן גם לשרות קבלת האישורים של המעבדה.

האתר החדש כולל בין השאר כלי אנימציה, ההופכים את השימוש בו לקל ונוח יותר – "במקסימום שלוש הקלקות יכול הגולש לקבל הסבר מפורט על מאפייני האבטחה הכלולים בתעודות" כך נכתב בהודעה לעיתונות שפרסמה החברה.

בעזרת לופה וירטואלית, יכול הגולש לבחון את מבנה התעודה של HRD להכיר מקרוב את ההטבעות שמוטבעות עליה, את הבלטת הלוגו, המיקרו טקסט ועוד.

כמו כן, לצורך הדגמת השקיפות של מערכת הדירוג שלה, מציגה HRD אנטוורפן מידע מפורט באתר בנוגע למערכת הדירוג שלה.

עמוד הבית של האתר החדש של HRD אנטוורפן

האתר החדש מציע גם שירות קישור און ליין אשר באמצעותו יכולים הלקוחות לבדוק את התעודות ONLINE. האתר החדש מציע ללקוחות אפשרות להתחבר למאגר המידע של HRD אנטוורפן, בו נשמרות התעודות לתקופה של כ – 10 שנים ולצפות, 24 שעות ביממה, תעודות דירוג יהלומים, תעודות דירוג צבע היהלומים, ותעודות לזיהוי יהלומים ועוד. את המסמכים השמורים בארכיון ניתן לקבל באנגלית, טורקית, מנדרין (השפה המדוברת הרשמית של סין), ניב קנטוני (סינית) וערבית.

מנכ"ל HRD אנטוורפן, ג'ורג' בריס מסר כי "השקת האתר החדש מקבילה לחידוש של התעודות של HRD אנטוורפן. בשעה שהצרכנים הופכים למודעים יותר ויותר לחשיבות של התעודות, יש חשיבות גדולה להצגת המוצר שלנו באינטרנט. המטרה שלנו היא ליצור אינטראקציה פשוטה, ברורה, גמישה וידידותית עם הלקוחות".
 
לגלישה לאתר החדש של HRD אנטוורפן לחץ כאן.