להב בבורסה

להב בבורסה

נשיא בורסת היהלומים אבי פז והמנכ"ל יאיר כהן, המכהן גם כיו"ר מועצת להב אירחו ביום חמישי האחרון את כינוס מועצת להב בבורסת היהלומים. מנכ"ל הבורסה, יאיר כהן – "שיתוף הפעולה בין הבורסה לבין להב הוא חשוב בעיקר בתקופה זו".
נשיא להב עו"ד יהודה טלמון, מנכ"לה מוטי שפירא וחברי מועצת לשכת ארגוני העצמאים הוזמנו על ידי נשיא בורסת היהלומים, אבי פז לבקר בקומפלקס בורסת היהלומים. זהו אירוח רישמי שני של הנהלת ומועצת להב בקומפלס הבורסה.

מימין לשמאל - מנכ"ל הבורסה יאיר כהן, נשיא להב עו"ד יהודה טלמון ונשיא בורסת היהלומים אבי פז

טרם תחילת ישיבת המועצה זכו חברי המועצה לביקור נוצץ במוזיאון היהלומים, התרשמו מההדרכה המקצועית וממכלול השרותים הניתנים ליהלומנים במסגרת הקומפלקס.

במהלך הביקור העניק נשיא הבורסה לנשיא להב, עו"ד יהודה טלמון, את הספר "היהלום שבכתר" המגולל את תולדות בורסת היהלומים הישראלית במשך 70 שנות קיומה.

עו"ד יהודה טלמון, נשיא להב הודה לבורסה על שיתוף הפעולה ועל תרומתה לפעילות להב וכן הודה על האירוח, על השי הנאה ועל הביקור המעניין במוזיאון. טלמון הודיע במהלך ישיבת המועצה על שילוב מועד הבחירות לנשיאות להב עם מועד האסיפה הכללית שנקבע ליוני 2009.
מנכ"ל הבורסה, יאיר כהן, המכהן גם כיו"ר מועצת להב, אמר עם סיום הביקור – "שיתוף הפעולה בין הבורסה לבין להב הוא הדוק, שיתוף פעולה זה הוא בעל חשיבות רבה במיוחד לנוכח הפעילות שעושה להב למען העצמאיים והעסקים בישראל בתקופה זו ועל כך יש להודות  ליהודה טלמון הפועל בהקשר זה ללא לאות".

האורחים והמארחים