מגזין אבני חן וגמולוגיה באינטרנט

מגזין אבני חן וגמולוגיה באינטרנט

המכון הגמולוגי האמריקאי GIA משיק גרסה אינטרנטית למגזין הרבעוני "אבני חן וגמולוגיה" (GEMS & GEMOLOGY). הגרסה האינטרנטית של המגזין כוללת תוכן דומה לגרסה המודפסת בתוספת של תכנים נוספים וגישה לארכיון.
המגזין מפרסם מידע טכני עדכני בנושאי יהלומים ואבני חן – מקור הכרייה, המאפיינים הייחודיים, חיקויים, יהלומים סינתטיים, יהלומים מטופלים ושיטות זיהוי.

המגזין כולל מאמרי תוכן ומחקרים שנכתבים על ידי גמולוגים מובילים, דו"חות גמולוגיים של מעבדת ה –GIA, ניתוח אירועים וחדשות, סקירת ספרים בתחום אבני החן והתכשיטים ותקצירים של מחקרים גמולוגיים חשובים שמפורסמים בעולם.
 
עמוד הבית של המהדורה האינטרנטית של המגזין

 
מנויי המהדורה המודפסת של המגזין יכולים לקבל, בתוספת תשלום, גישה למהדורה האינטרנטית. בנוסף קיימת אפשרות לעשות מנוי אך ורק לגרסה האינטרנטית של המגזין. חידוש נוסף הוא היכולת של הגולש לרכוש באופן פרטני רק חלק מתכני המגזין (מאמרים בודדים) אותם ניתן להוריד בקבצי PDF באותו יום בו מופץ המגזין המודפס.

כמו כן מכון ה –GIA מאפשר גישה חופשית וללא תשלום לחלק מתכני המהדורה האינטרנטית של המגזין כמו סקירות הספרים, מאמרי מערכת, מכתבים ועוד כמו גם גישה לארכיון של תכנים שפורסמו מאז שנת 1981 ועד לסוף שנת 2008.

לגלישה למהדורה האינטרנטית של GEMS & GEMOLOGY לחץ כאן.