בורסת יהלומים חדשה בקנדה

בורסת יהלומים חדשה בקנדה

נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים אבי פז בירך על השקת בורסת היהלומים הקנדית החדשה אשר הושקה היום (3.3.09) פז קרא לראשי הבורסה החדשה לנקוט באופן מיידי בצעדים שיאפשרו ת צירופה ל – WFDB.
נשיא הבורסה הקנדית החדשה (DBC) שהושקה היום הוא בושאן וורה (Bhushan Vora) וסגן נשיא הבורסה הוא גרג ג'קובסון (Greg Jacobson).

בהתייחסו להקמת הבורסה החדשה בקנדה אמר אבי פז - " השקת בורסת יהלומים חדשה בתקופה כלכלית סוערת כמו זו בה אנחנו מצויים אינה דבר של מה בכך. הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים תפעל בכל דרך על מנת לסייע לבורסה הקנדית"

פז הוסיף ואמר כי "בעשרים השנים האחרונות הפכה קנדה לשחקנית משמעותית ביותר בשוק הגלם והשקת מרכז ייצור ומסחר מקומי בקנדה הוא בבחינת התפתחות טבעית ומבורכת. אנחנו בטוחים שהבורסה הקנדית החדשה תאפשר נגישות טובה ונוחה יותר לסחורות הקנדיות גם בתחום הגלם וגם בתחום המלוטש. כמו כן הבורסה החדשה מהווה דריסת רגל חשובה שתאפשר גישה נוחה יותר לשוק הקנדי ולשוק הצפון אמריקאי".

פז החמיא לראשי הבורסה הקנדית ואמר כי הוא מתרשם מאד מההכנות הקפדניות שעשתה הקנדים  לקראת השקת הבורסה החדשה - "מייסדי הבורסה הקנדית פעלו בשיתוף פעולה קרוב עם ממשלת קנדה, עם הרשויות העוסקות במכרות ובפיתוח כמו גם עם ארגונים תעשייתיים כאיגוד התכשיטנים הקנדי. בצורה זו הם יצרו קונצנזוס בכל הנוגע להקמת הבורסה ולהצלחתה בעתיד".