Chapter 11 לרשת התכשיטים Robbins Brothers

Chapter 11 לרשת התכשיטים Robbins Brothers

Robbins Brothers, רשת חנויות תכשיטים המתמחה בטבעות אירוסים ונישואין בת 16 חנויות בסן דייגו, יוסטון, דאלאס ושיקגו – הגישה לבית הדין בארה"ב בקשה ל -Chapter 11.
מהניירות שהוגשו לבית הדין עולה כי הרשת מתכננת לבצע מכירות חיסול של נכסיה קיים כבר הסכם עם Spence Diamonds - רשת תכשיטים ויהלומים  קנדית שתרכוש את נכסי הרשת באזור יוסטון ושיקגו. יתר הנכסים של הרשת אמורים להירכש על ידי Robbins Brothers Jewelry.

בהודעה שהוציאה החברה נאמר כי המלווה הגדול של הרשת - בנק וולס פארגו (Wells Fargo Bank) – תומך בביצוע עסקאות אלה בכפוף לתהליך התמחרות.

מכירות החברות נטו בשנת 2008 הסתכמו בכ – 103 מיליון דולר והחברה צברה הפסדים של כ – 6.4 מיליון דולר. מהניירות שהוגשו לבית הדין עולה כי ההידרדרות הכלכלית של החברה החלה במהלך 2008 והושפעה בצורה ניכרת מהמשבר הכלכלי שהחל ברבעון האחרון של השנה.

בנושים המרכזיים של הרשת מענף היהלומים על פי הניירות שהוגשו הם יהלומי לאו שכטר, משה נמדר ותכשיטי סיימון ג'י. החברה מעריכה כי התחייבויותיה השוטפות בכ – 15 מיליון דולר. כמו כן היא מעריכה שהערך הנקוב של נכסיה עומד על כ – 66 מיליון דולר והתחייבויותיה הכלכליות עומדות על כ – 77 מיליון דולר.

הגשת הבקשה ל -Chapter 11 הייתה הדרך הטובה ביותר של הרשת לבצע את עסקת העברת הבעלות לטובת הלקוחות, העובדים, הספקים והשותפים העסקיים. זו גם הדרך שמבטיחה שנושי החברה יטופלו בצורה ההוגנת ביותר" אמר אנדי היינמן, נשיא הרשת, בהודעה. "במהלך התהליך הזה הרשת תמשיך לפעול כרגיל"