קונגרס CIBJO עובר מלון

קונגרס CIBJO עובר מלון

קונגרס CIBJO ייערך במלון שרתון באיסטנבול על מנת לאפשר למספר רב יותר של משתתפים לקחת בו חלק. קאווליארי: "סברנו כי יהיה נכון להעביר את האירוע למלון אותו יוכלו להרשות לעצמם משתתפים רבים יותר"
בהודעה שפרסמה קונפדרציית ארגוני הסחר הלאומיים בענף התכשיטנות CIBJO הודיע הארגון על שינוי בית המלון שיארח את הכנס. הכינוס השנתי הועבר למלון שרתון איסטנבול אטאקוי (Sheraton Istanbul Ataköy). הכנס יפתח ביום ראשון 3 במאי  וימשך עד יום שלישי 5 במאי 2009.

נשיא הקונפדרצייה גיאטאנו קאוואליארי (Gaetano Cavalieri) התייחס להחלטה ואמר כי לנוכח ההענות הרבה שהייתה לכינוס השנה הוחלט לשנות את המיקום "כדי לאפשר למספר רב יותר של משתתפים לקחת חלק בארוע. לנוכח המצב הכלכלי", אמר הנשיא,"סברנו כי יהיה נכון להעביר את הארוע למלון אותו יוכלו להרשות לעצמם משתתפים רבים יותר". יחד עם זאת, ציין קאוואליארי כי מיקומו של מלון שרתון איסטנבול אטאקוי מרכזי מאוד. מדובר, לדבריו, במלון חדש ומרשים אשר יעניק לבאי הקונגרס שירותים ברמה מצוינת.

Sheraton Istanbul Ataköy משקיף על ים מרמריס ונמצא בסמוך למרינה ולטרמינל המעבורות. המלון ומרכז הקונגרסים שלו מצויים במרחק של כ-10 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי ע"ש אתא טורק. כמו כן, במרחק של דקות ספורות מן המלון ניתן למצוא מגוון אטרקציות תרבותיות ותיירותיות.

כידוע, CIBJO פועל לעידוד שיתוף פעולה בתעשיית התכשיטים הבינלאומית תוך התמודדות עם סוגיות מגוונות הקשורות בענף. משימתו המרכזית של הארגון – שמירה על מידת הבטחון שהצרכנים רוכשים לתעשיית התכשיטים.
 
באי כנס 2009 CIBJO יוכלו להרשם לארוע ולהזמין חדרים באמצעות אתר האינטרנט הייעודי שהוקם לשם כך על ידי מארגני הארוע -
http://congress2009.cibjo.org/. באתר האינטרנט תוכלו למצוא מלבד טפסי הרשמה, גם חומר רקע על איסטנבול, על תעשיית התכשיטים הטורקית ועל הקונגרסים הקודמים של CIBJO. בשבועות הקרובים יפורסמו באתר גם תוכנית הכנס, רשימת הדוברים וקורות החיים שלה ותיק עיתונות המתיייחס לארוע.