ההסכם החדש עם אורנג' יצא לדרך!

ההסכם החדש עם אורנג' יצא לדרך!

ההסכם הסלולארי החדש הושק תחת הסיסמא "הכסף שלך שווה יותר". בדוכנים שהוצבו ברחבי הבורסה נרשמה התעניינות רבה. סמנכ"ל המכירות של אורנג' הודה לבורסה על האמון שנתנה בחברה.
בהפנינג רחב היקף, נחשפו אתמול בפני חברי הבורסה פרטי החוזה החדש עם חברה אורנג'. החוזה, המבטיח הטבות רבות ושירות VIP לחברי הבורסה, הושג בתום תהליך ארוך של משא ומתן. את כניסתו של החוזה לתוקף ציינו הבורסה ואורנג' במספר אירועים שנערכו בבורסת היהלומים.

חברי הבורסה מקבלים מידע על פרטי ההסכם החדש בדוכן של אורנג'.

במהלך יום רביעי הוצבו דלפקים בקומת הגשר של הבניינים מכבי, שמשון ויהלום. הדלפקים אויישו על ידי נציגי מכירות של חברת אורנג' אשר הסבירו בפירוט לחברי הבורסה את משמעויות ההסכם והציגו להם את המכשירים הנכללים בו. במהלך כל היום הייתה נוכחות ערה של חברי בורסה בדוכנים, ובחלקם אף נרשמה צפיפות. לאורך היום סיירו הנשיא, המנכ"ל וחברי ועדת סלולאר בין הדוכנים בכדי להתרשם מן ההיענות להסכם.  

אירוע השקה של ההסכם החדש התקיים ביום רביעי אחר הצהריים במסעדת הגשר (קולינן). המסעדה הייתה מלאה ביהלומנים שבאו לשמוע הסבר על השקת ההסכם החדש.
נשיא הבורסה אבי פז מברך על חתימת ההסכם.
אבי פז, נשיא הבורסה ויו"ר ועדת סלולאר, שפתח את הארוע אמר: "הזמן שהשקענו במשא ומתן עם חברת אורנג' היה בהחלט משתלם. ההסכם החדש שלנו הוא תוצאה של חודשים ארוכים של משא ומתן ואני שמח לומר לכם שההסכם הזה הוא באמת יוצא מגדר הרגיל. בדקנו, התמקחנו והתווכחנו ואני יכול לומר לכם שהעסקה שגיבשנו, בסופו של דבר, היא העסקה הכי טובה שאפשר היה להגיע אליה". עוד הוסיף נשיא הבורסה כי  "במהלך ההתקשרות שלנו עם חברת אורנג' בשנים האחרונות היינו מרוצים, אבל יחד עם זאת היה לנו חשוב מאד לפעול לכך שההסכם החדש ישדרג בצורה ניכרת כל אחד מהפרמטרים בהתקשרות. המדיניות שלנו היא תמיד לדאוג לכך שכל שקל של חבר הבורסה יהיה שווה יותר ולשמחתי הרבה ההסכם החדש בהחלט עומד במבחן הזה".

נשיא הבורסה, הודה לצוות הבורסה שעסק בגיבוש החוזה: לכל חברי וועדת הסלולאר ובעיקר למוטי פלוק, למנכ"ל יאיר כהן, ליוסי סיאני, לגילי מסיקה וליובל גור אריה שמרכז את עבודת הוועדה. הנשיא הוסיף והודה לחברת אורנג' על שתוף הפעולה העסקי.
 
מנכ"ל הבורסה יאיר כהן עם הפרטנרים מאורנג'.
מנכ"ל הבורסה, יאיר כהן ציין בדבריו את אורכו של תהליך המשא ומתן ואת היקפו: "ניהלנו משא ומתן  ארוך ומתיש ואני שמח על כך שאנחנו יכולים להציג תכנית עם הטבות משמעותיות ביותר. הדגש בתוכנית החדשה הוא על המחיר! יחד עם זאת, לא הסתפקנו בכך והחוזה החדש נותן מענה לצרכים המיוחדים של חברי הבורסה ומשדרג את נושא השרות". לדברי כהן, "כולנו נרגיש ירידה משמעותית בתשלומים לאורנג' החל מהחשבונית הקרובה".

גיל רוזנפלד, סמנכ"ל מכירות של אורנג' הודה לנשיא הבורסה ולהנהלה על האמון שנתנו בחברת אורנג' ואמר – "אנחנו שמחים מאד שהחלטתם להישאר לקוחות של אורנג'. מבחינתנו הבורסה היא לקוח מדהים ואנחנו מאד אוהבים אתכם ושמחים לתת לכם שרות." רוזנפלד הציג את עיקרי ההסכם החדש הכולל, כאמור, הנחות משמעותיות במחיר שמשלמים חברי הבורסה לדקת שיחה. בנוסף, יזכו החברים להנות משדרוג מכשיר הסלולאר שלהם 3 פעמים ב-3 שנים. אחת מההטבות המרכזיות שההסכם החדש מאפשר היא שירות טכני "עד אלייך". השירות יסופק לחברי בורסה באמצעות שליחים אשר יגיעו אל חבר הזקוק לתיקון מכשיר נייד, יחליפו את המכשיר המקולקל במכשיר חליפי ויחזירו את המכשיר המתוקן לאחר 48 שעות. שירות VIP כרוך בשיחת טלפון אחת בלבד למספר 730*. ההסכם יכנס לתוקפו כבר במהלך חודש מרץ.

לעיון בפרטי ההסכם החדש לחץ כאן.