רשמו לפניכם: שעון הקיץ חוזר

רשמו לפניכם: שעון הקיץ חוזר

לא לשכוח - הלילה תעבור ישראל לשעון קיץ. עוד לפני שתזיזו את מחוגי השעון המעורר שעה אחת קדימה, חשוב שתכינו גם את המחשב במשרד ובבית להתמודדות בטוחה ונכונה עם השינוי.
בלילה שבין חמישי (ה-26.3.09) לשישי (27.3.09) שעון הקיץ חוזר. בשעה 02:00 בלילה של ה-27.03.09 יוזזו מחוגי השעון שעה קדימה לשעה 03:00. שעון הקיץ ימשך חצי שנה ויוחלף ב 27 בספטמבר 2009.

הסיבות להנהגת שעון קיץ הן בעיקר כלכליות: חיסכון באנרגיה והגברת פריון העבודה. שעון הקיץ גורם לאנשים להקדים את שעות השינה, כך שהם קמים סמוך יותר  לשעת זריחת השמש.  כיוון שהעבודה מסתיימת שעה מוקדם יותר על-פי שעון הקיץ, אפשר לנצל את הזמן שנותר עד השקיעה לפעולות באור יום, ואין צורך בחשמל לתאורה.



לקראת המעבר לשעון הקייץ מפרסמת חברת מייקרוסופט מסמך ובו היא מתארת את ההשלכות של הגדרות שעון הקייץ על המחשב שלנו ועל החיים שלנו - לעיון במסמך לחץ כאן.

כולנו הרי מכירים את זה משנים קודמות - הפגישות ב - OUTLOOK קופצות שעה קדימה או שעה אחורה ולנו לוקח לפחות שבוע עד שאנחנו מצליחים להחזיר את הסדר ליומן הפגישות שלנו. אז מה בכל זאת עושים?!

על פי מסמך שמפרסמת חברת מיקרוסופט למערכות הפעלה מסוג Windows XP SP2 / SP3, Windows Vistaו -Windows Server 2003 / 2008, נכתב עדכון המוסיף את הגדרות מועד כניסת ויציאת שעון הקיץ בישראל לשנת 2009 בלבד, בהתבסס על התיקון לחוק "קביעת הזמן". העדכון הופץ אוטומטית ב – 1.12.2008 כעדכון קריטי. את כלי העדכון לOutlook ניתן להוריד מאתר חברת מיקרוסופט. בשאלות ניתן לפנות לשירות הלקוחות של חברת מיקרוסופט בטלפון: 097625400.

השלכות שעון קיץ שונות מארגון לארגון. רשימת מוצרי מיקרוסופט המושפעים משעון הקיץ וההשלכות המתאימות מופיעה כאן. חשוב לציין כיהרשימה מתייחסת לשינוי שעון הקיץ בארה"ב ואופן הטיפול במוצרים השונים בהיבטי השינוי שהתרחש בארה"ב. לקבלת פרטים בנושא ההשלכות השונות על מוצרים שאינם מבית מיקרוסופט יש לפנות אל הספקים השונים.

חברת מיקרוסופט אינה ממליצה לשנות ידנית את השעה בעת המעבר אל ומ- שעון חורף/קיץ, ובכל מקרה מומלץ לגבות את מערכת הדואר והיומנים לפני ואחרי הרצת הכלים השונים.

אז שיהיה לכולנו קיץ טוב...