תמונות הן לנצח!!

תמונות הן לנצח!!

פיתוח חדש מאפשר לשקע תמונות ברזולוציה גבוהה בתוך ביהלומים. רוצים לציין אירוע מיוחד בדרך מיוחדת? מחפשים מתנה חד פעמית ונצחית? תמונה משוקעת ביהלום עשויה להיות הפתרון המושלם.
חברת Gemory LLC הודיעה כי היא הופכת את תהליך תמונות הננו למסחרי. באמצעות ננו-טכנולוגיה מאפשר התהליך (המכונה DiamondPure) שפותח לפני כשנה לשקע תמונות ברזולוציה גבוהה ביהלומים בגדלים שונים. התמונות משוקעות ביהלום לנצח ולא ניתנות להסרה. בתמונות  המשוקעות ביהלום ניתן לצפות באמצעות GemmaView, מכשירי הגדלה ניידים אותם פיתחה החברה.

עמוד הבית של אתר החברה


עלפי הודעת החברה, בניגוד לטכנולוגיות אחרות הקיימות בשוק, הטכנולוגיה בה היא משתמשת אינה חודרנית ואינה פוגעת בפני השטח של היהלום. היהלומים אינם נפגעים כתוצאה מתהליך שיקוע התמונה וכדי להבטיח זאת נעזרת החברה בשירותיה של EGL USA. המעבדה מבטיחה כי איכות היהלום נותרת ללא שינוי באמצעות בדיקתו לפני ואחרי שיקוע התמונה. הרוכשים יקבלו דו"ח שיאשר זאת.

Gemory מציעה ללקוחותיה לשמר תמונות מאירועים מרגשים על גבי יהלום. אם בידי המשפחה מצויה אבן העוברת בירושה יוכל כל דור להוסיף את התמונות שלו וכך להפוך את האבן לחלק בלתי נפרד מן האנשים המחזיקים בה.
 
תמונות משוקעות ביהלומים (מתוך האתר הרשמי של החברה)

 
יהלומנים קמעוניים אשר החלו למכור את המוצר בחנויותיהם מתארים אותו בהתלהבות. ג'י מדינקואו (Jay A. Mednikow), יהלומן מאטלנטה מתאר את יהלומי התמונה כ"דרך חדשה ומרגשת לתת ללקוחות שלנו שירות נוסף ולהפוך את היהלומים אותם הם קונים למוצרים אישיים יותר, בהם הם יכולים להתגאות".

פרטים נוספים על הטכנולוגיה ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה.