נעבור את זה ביחד

נעבור את זה ביחד

במסיבת העיתונאים השנתית בכנס BaselWorld 2009 השיק מכון היהלומים את קמפיין "נעבור את זה ביחד". הקמפיין מיועד לסייע בהתמודדות עם המשבר בתעשיית היהלומים.
במהלך מסיבת עיתונאים חגיגית שהתקיימה ביום שישי, 27 במרץ, במסגרת BaselWorld 2009 השיק מנכ"ל מכון היהלומים, אלי אבידר, את תכנית השיווק של קבוצת מכון היהלומים. הקמפיין זכה לכותרת:  "נעבור את זה ביחד". 


מטרת הקמפיין היא לעודד את פעילותה של תעשיית היהלומים בישראל ובעולם.  אבידר שנאם באירוע פרס את הדרכים הייחודיות בהן נוקטת תעשיית היהלומים הישראלית בימים אלו, בכדי להתגבר על המשבר  בתעשייה.

בדבריו, פירט אבידר את מרכיביה של תכנית השיווק הרב-שכבתית והגלובלית. הקמפיין העולמי חרט על דגלו את חיזוק היחסים הקרובים בין תעשיית היהלומים בישראל ללקוחותיה בעולם, והוא כולל פרסום בעיתונות המודפסת ובאינטרנט, וכן שירותי עסק לעסק אקסקלוסיביים המוצעים לשותפי התעשייה הישראלית בארה"ב. במסגרת הקמפיין הושק בלוג באנגלית, אשר יהווה פלטפורמה ליצירת קשר בין יהלומנים מרחבי העולם.

את הארוע חתם ג'ון פיטרס, סמנכ"ל תפעול של Jewelry.com. פיטרס התייחס בדבריו להזדמנויות שמציעות קהילות ה-web 2.0 לתעשיות היהלומים בעולם. לטענתו, הקהילות הללו יכולות לשמש ככלי אפקטיבי להגברת מאמצי השיווק של יהלומים ותכשיטים. הוא קרא ליהלומנים לקחת חלק בתעשיית האינטרנט ולקדם באמצעותה ובאמצעות הקהילות שהיא מציעה את המכירות שלהם.