AGL נרכשו ויפתחו מחדש

AGL נרכשו ויפתחו מחדש

המעבדות הגמולוגיות האמריקאיות (AGL) אשר נסגרו בתחילת החודש, יפתחו מחדש על ידי משקיע חדש-ישן. סמנכ"ל החברה והמדען הראשי שלה הוא הבעלים החדשים.
בתחילת חודש מרץ הודיעה חברת Collectors Universe כי תסגור את המעבדות הגמולוגיות אשר בבעלותה. זאת לאחר שהחליטה לפרוש מעסקי דירוג היהלומים ואבני החן. המעבדה לדירוג ובחינת אבני חן (AGL) והמעבדה לבחינה ודירוג  יהלומים (GCAL) נסגרו בשל חוסר וודאות ביחס לרווחים עתידיים.

בהודעה שפורסמה בימים האחרונים נודע כי סמנכ"ל AGL והמדען הראשי שלה בשנתיים האחרונות, כריטופר סמית' (Christopher P. Smith) יהיה הבעלים החדש של המעבדה.  סמית', שקצר תארים רבים ושבחים מקצועיים בשנות עבודתו בתחום, מסר כי רכישת המעבדה הייתה עבורו התפתחות טבעית לנוכח העובדה שלקח חלק מרכזי בפעילות המדעית והניהולית של AGL  בשנתיים האחרונות.

על פי ההסכם בין סמית' ל - Collectors Universe, סמית' יהיה הבעלים של המעבדה, שמה ונכסיה. צוות החברה לא יוחלף בכדי לאפשר "מעבר ניהולי קל וחלק", לשון הודעת החברה. החברה תשוב ותפעל באותו מיקום, לא חל שינוי במספרי הטלפון או הפקס.

קבוצת פאלמירי (Palmieri Group) אשר יסדה את מעבדת דירוג היהלומים (GCAL) רכשה אותה מיד לאחר ההודעה על סגירתה. על פי הודעה שפרסמה החברה, תהליך הטיפול ביהלומים שנשלחו לדירוג לא נפגע ויושלם במועדו.