חברי כבוד חדשים - דני שיין ובני ליבוביץ

חברי כבוד חדשים - דני שיין ובני ליבוביץ

לקראת חג הפסח תעניק הנהלת הבורסה, בראשותו של הנשיא אבי פז, תואר חבר כבוד לשני בכירים בענף: דני שיין ובני ליבוביץ. "אנחנו גאים בעשייה שלהם", אומר נשיא הבורסה, אבי פז.
רגע לפני שמסתיימות ההכנות לחג הפסח, חוגגת הבורסה את הצטרפותם של שני חברים חדשים. ביום ג' 7.4.2009, תעניק הבורסה ליהלומים לדני שיין ובני ליבוביץ תואר חברי כבוד של הבורסה.

לדברי נשיא בורסת היהלומים, אבי פז, מדובר בשני אישים בעלי שיעור קומה בענף. שניהם ברוקרים של ה - DTC ופועלים במשך השנים בשיתוף פעולה עם הבורסה בארץ ומהארץ. "מצאתי לנכון לציין את הישראליות שלהם ואת התרומה שלהם לענף. בני ודני מהווים דוגמה לישראלים שמייצגים את כולנו בגאווה ומייצגים את דה-בירס בצורה הטובה ביותר האפשרית".

"כישראלים", הוסיף נשיא הבורסה, "אנחנו חשים לעיתים שהעובדה שאנחנו מצויים ומיוצגים במרכזי העסקים של התעשייה היא ברורה מאליה. אני סבור שחשוב להזכיר כמה ההישגים הללו יוצאי דופן. בנוסף, הענקת התואר היא הכרה בתרומתה של דה-בירס ליציבות הענף."

נשיא הבורסה הוסיף כי הנוכחות הישראלית במוקדי העשייה של ענף היהלומים חשובה מאוד. "אנחנו מעורבים ולוקחים חלק בעשייה ובהטווית הדרך של הענף כולו. כחלק מכך, בשנה הבאה אנחנו נוביל את תהליך קימברלי".

חברי הכבוד החדשים:
בני לייבוביץ, נולד בשנת  1947 להורים ניצולי שואה. ב - 1983 השתחרר משירות קבע בצה"ל בדרגת סא"ל. תפקידו האחרון שימש כעוזר כספי לרמטכ"ל. לענף היהלומים הגיע לפני למעלה מ-25 שנה. הוא שימש כסמנכ"ל התאחדות תעשייני היהלומים. משנת 1988 מנהל משרד המשמש נציגות של הברוקר הלונדוני של ה - DTC בונס. לייבוביץ נשוי למירי, אב לשלוש בנות וסב לשישה.

דני שיין, בן 56, הוא מנכ"ל קבוצת הניג העולמית (I. Hennig & Co. Ltd) הנחשבת לברוקר הותיק והגדול בעולם.  שיין עובד בקבוצת הניג ב-25 השנים האחרונות. עד 1994 הוא ניהל את משרדי קבוצת הניג בתל אביב. בשנת 1996, שנתיים לאחר שעבר ללונדון לנהל את השלוחה הבריטית של החברה, הוא מונה למנהל הקבוצה העולמית ומכהן כיום גם כיו"ר מוצעת המנהלים של Isidor, חברת בת של קבוצת הניג העולמית. שיין נולד בדרום אפריקה ועלה לישראל בצעירותו, את שירותו הצבאי עשה כקצין ביחידת הנ"מ והוא בעל תואר במשפטים.